اخبار داغ :

تاپ ترین موسیقی متن انیمیشن ها

انیمیشن ها در جهان کنونی یکی از پربیننده ترین فیلم ها هستند که می توان گفت تمام سنین علاقه مند به دیدن انیمیشن ها هستند. موضوعات فوق العاده جذاب انیمیشن های دهه اخیر باعث این امر شده است. لازم به ذکر است موسیقی در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری داشته است که این امر در موسیقی فیلم و انیمیشن هم قابل درک است. این بار در این مقاله به چند آلبوم موسیقی متن انیمیشن پر بازدید می پردازیم:

01 موسیقی متن انیمیشن بچه رئیس

اولین رتبه آلبوم موسیقی متن فیلم بچه رئیس می باشد که بسیار در جهان دیده و شنیده شده است. این انیمیشن از فیلم هایی هست که در صنعت انیمیشن تکرار نشدنی است. این آلبوم توسط آهنگساز یک جهان یعنی هانس زیمر به همراه استیو مازارو تولید شده است . امکان ندارد شما یک اثر بی کیفیت را از هانس را بشنوید. لازم به ذکر است اخیرا او توانسته است برنده جایزه بهترین موسیقی متن فیلم و سریال در اسکار برای فیلم زمانی برای مردن نیست باشد.

02 موسیقی متن انیمیشن پاندای کنگ فو کار

دومین رتبه را می توان به یکی دیگر از شاهکار های هانس زیمر یعنی آلبوم موسیقی متن پاندای کونگ فو کار داد چرا که محبوبت و شهرتی که این فیلم دارد را نباید نادیده گرفت و همین شهرت باعث شنیده تر شدن این آلبوم شده است. موسیقی متن این انیمشین با همکاری یکی دیگر از بهترین ها یعنی جان پاول نیز بوده است که به وضوح میتوانید ترکیب سلیقه هان و جان رو در تک تک ترک ها بشنوید!

03 موسیقی متن انیمیشن عروس مرده

رتبه سوم را این بار آلبوم فوق العاده جذاب موسیقی فیلم عروس مرده دارد که توسط یک ستاره موسیقی متن فیلم جهان دنی الفمن ساخته شده است. موضوع و فضای این فیلم تناسب بسیار بالایی با ملودی های دنی دارد و همین یکی از علت های ماندگاری این فیلم و موسیقی اش شده است. ملودی عاشقانه و خوفناک این فیلم آنقدر دقیق و هوشمندانه ترکیب و نوشته شده است که یکی از بی نقص ترین موسیقی را خلق کرده است.

04 موسیقی متن انیمیشن شرک

و نوبت میرسد به آلبوم موسیقی انیمیشن محبوب و به یاد ماندنی شرک که در رتبه چهارم قرار میگیرد. موزیک های این انیمیشن از اولین تا آخرین قسمت آن همه در ذهن ما هستند و صحنه های فوق العاده بانمک این فیلم را یاد آور می شوند. این خاطره دلنشین توسط دو ستاره دیگر جهان جان پاول و هری ویلیامز ساخته شده است که از حرفه ای های موسیقی جهان هستند.

جان پاول، آهنگساز و موسیقی دان بریتانیایی متولد 18 سپتامبر 1963 می باشد. سازندهٔ موسیقی های بسیار زیبایی بوده است که بیشتر به علت موسیقی فیلم و انیمیشن های فوق العاده مشهور شده‌ است. وی آثار بسیار زیادی ساخته است از جمله موسیقی متن فیلم های شرک، مورچه‌ای به نام زی، سوی الدورادو … هچنین وی همکاری های زیادی با افراد معروف و موسیقی دان مانند هری گرگسون-ویلیامز، هانس زیمر کرده است. وی تاکنون اجرا های زیادی را برگزار کرده است.