اخبار داغ :

تهمورس پورناظری ساخت موسیقی فیلم «بی تار» را بر عهده گرفت

تهمورس پورناظری

موسیقی پارس_شبنم فتاحی: تهمورس پورناظری نوازنده و آهنگساز ایرانی می باشد که در آلبوم های زیادی، کار نوازندگی و آهنگسازی را بر عهده داشته و کنسرت های بسیاری در ایران و جهان برگزار کرده است.
به تازگی ساخت موسیقی فیلم «بی تار» به پورناظری واگذار شده که اولین تجربه وی در ساخت فیلم موسیقی می باشد. اساس موسیقی این اثر برگرفته از ملودی های اقوام ایرانی، از جمله کُرد است.موضوع این فیلم درباره یک گروه موسیقی است که به کردستان عراق سفر می کند.
جمیل رستمی کارگردان و سیدحامد حسینی تهیه کننده این اثر می باشند و بازیگرانی همچون «مهدی پاکدل»، «مریم بوبانی» و .. در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.
از دیگر عوامل این فیلم می توان به «محمود کلاری» مدیر فیلمبرداری، «جهانگیر میرشکاری» مدیر صدابرداری، «عباس بلوندی» طراح صحنه و لباس و .. اشاره کرد.
فیلم «بی تار» چهارمین فیلم بلند جمیل رستمی محسوب می شود، از دیگر فعالیت های وی، می توان ساخت فیلم های سینمایی «چشم» و «ژانی گه‌ل» را نام برد.
همچنین فیلم «مرثیه برف» که در سال 2006 کاندید اسکار معرفی شد و اولین فیلم در طول تاریخ اسکار از طرف کشور عراق نام گرفت، از دیگر آثار این کارگردان است.