اخبار داغ :

تک آهنگ جدید Slipknot با نگاهی به فرهنگ اینترنت

انتشار تک آهنگی غیر قابل باور

ترانه جدیدی از گروه آمریکایی Slipknot با نام The Chapeltown Rag منتشر شد. این ترانه، اولین تک آهنگ جدید گروه Slipknot بعد از آلبوم We Are Not Your Kind (منتشر شده در سال 2019) است (سومین آلبوم گروه که در Billboard 200 بطور متوالی در جایگاه نخست قرار میگیرد)

این تک آهنگ اولین قطعه از آلبوم آینده گروه Slipknot است، فعلا زمان دقیقا انتشار و اطلاعات کافی از این آلبوم موجود نیست.

ترانهThe Chapeltown Rag به همراه عکسی از گروه به همراه ماسک های جدید آنها منتشر شده است که در آن ماسک کوری تیلور شدیدترین تغییر را نسبت به سایر ماسک های اعضای گروه دارد، البته ماسک های Shawn ‘Clown’ Crahan (عضو موسس و درامر) و V-Man (بیسیست) نیز سرخ تر شده اند.

نظر کوری تیلور خواننده گروه

کوری تیلور (خواننده) و Clown (درامر) در طول سال 2021 مطالب جدیدی را درمورد آلبوم آینده به اشتراک گذاشته‌اند. اولی نکاتی را در مورد ماسک جدید خود منتشر کرده است. که گفته بود وحشتناک است. و دومی اظهار داشت که گروه امیدوار است آلبوم جدید را تا پایان سال منتشر کند.

ترانه و دست کاری مختلف شبکه های مجازی در تعریف

ترانه The Chapeltown Rag به فرهنگ اینترنتی میپردازد: کوری تیلور در ترانه می خواند: وقتی همه چیز خدا آنلاین است، هیچ چیز (واقعی) نیست

وی درمورد این ترانه میگوید:  The Chapeltown Rag یک ترانه دیوانه کننده است اما از نظر اشعار به دستکاری های مختلفی اشاره میکند که ممکن است در رسانه های اجتماعی اتفاق بیافتد.

و این دستکاری های ماهرانه ای که از راه ها و طریقه های مختلف انجام می شود. فقط به این دلیل است که ما را به سمت خود جذب کرده و به خود جذب کنند، که بسیار بسیار خطرناک است.