اخبار داغ :

تیلور سوئیفت با لباس عروس برای فیلم

تیلور سوئیفت با لباس عروسی در فیلم

تیلور با لباس عروس برای فیلم I Bet You Think About Me جلوی دوربین می رود.سوئیفت فیلم قرمز خود را گسترش می دهد. او روز گذشته ویدئوی برای آهنگ قرمز خود (نسخه تیلور) I Bet You Think About Me به شکل رسمی منتشر کرد. قطعه از بخش اصلی آلبوم که کریس استپلتون در آن حضور نداشت و در ویدئو هم ظاهر نمی شود.

سکانس فیلم برداری شده

تصویری که دوست صمیمی سوئیفت توسط لایولی نوشته شده است. او به عنوان خواننده در روز عروسی مردی بزرگ سرزده ظاهر می شود. ستاره میلز تالر در حال تمرین دامادی او را برعهده گرفته است. تصویر تلیور در آینه ظاهر می شود و او را در اول این موزیک ویدئو مبهوت می کند.

تیلور سوئیفت با برداشتن تکه ای از کیک عروسی این زوج تازه ازدواج کرده را برهم خواهد زد. تصاویری از بهترین روزها ی او با تلر نشان داده می شود. لباس مجلسی او به زندگی که در آینده خواهد داشت دامن خواهد زد؛ اما دیگر برای او کار تمام شده است. I Bet You Think About Me او این جمله رو را می گوید و با کلمه بله تیلور همه چیز خاتمه پیدا می کند. ر انتهای ویدئو نیز آواز زیبای خواهیم داشت.

ویدئو دوم آلبوم قرمز

این قطعه دومین ویدئو از آلبوم نسخه تیلور است. او قبل از آن فیلم کوتاهی از ترانه های این آلبوم منتشر کرده بود؛ که دارای یک نسخه ده دقیقه ای بود که با بازیگرانی مثل دیلن اوبر و سدی سینک پخش شده بود.