اخبار داغ :

حافظ ناظری: بعد از بازگشتم قرار بود تنها چند هفته در ایران بمانم

حافظ ناظری
موسیقی پارس_فاطمه فرج الله زاده: با برگزاری تور کنسرت ناظری ها در کانادا، اشعار کهن فارسی در اروپا طنین انداز می شود‌. کنسرت ناظری بعد از اجرای موفق تور «ناگفته» در ایران و بعد از گذشت چهار سال از آخرین کنسرت‌ بین‌المللی در کانادا که همزمان با انتشار آلبوم ناگفته انجام شد؛ به زودی کنسرت «شهرام ناظری» و «حافظ ناظری» به همراهی بزرگان موسیقی بین‌الملل در پنج شهر کانادا برگزار می شود.
حافظ ناظری در این خصوص اعلام داشت:
«دوستان عزيزم ، زمانى كه به ايران بازگشتم تنها قرار بود به مدت چند هفته براى اولين اجراهاى ناگفته در تهران و شيراز در ايران بمانم اما شما بزرگواران چنان من را در عشق و لطف خود غرق كرديد كه بدون اينكه بخواهم، دو سال در خاك با ارزش وطن ماندگار شدم. من هم در اين دوران تلاش كردم كه بتوانم در حد توانم قدم كوچكى در راه خدمت به شما عزيزانم بردارم.
اما حالا احساس می كنم كه ديگر وقت تجربه هاى جديد فرا رسيده و بايد فصل جديدی از زندگی ام را شروع كنم. در شهريور ماه اولين اتفاق و در مهر ماه دومين قدم از اين راه جديد كه تور كنسرت هاى كشور كانادا هست آغاز مى شود.

حقيقتا از ته دل خوشحالم كه بالاخره باز سعادت ديدار با هموطنان عزيزم در كانادا نصيبم ميشود و تجديد كلی خاطره هاى زيبا از كنسرت هاى قبلى. و اميدوارم كه بتوانم در اين شرايط آشفته ی جهان، عشق، دوستی و يگانگي را با زبان موسيقى و شعر با همه مردم كانادا جشن بگيريم.»