اخبار داغ :

خوانندگان پاپ و جشنواره فجر

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از روز گذشته چهارشنبه ۲۰ بهمن، با اجرای ۴ کنسرت موسیقی پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز می‌شود.

خوانندگان پاپ و جشنواره فجر

به گزارش موزیک پارس، به نقل از همشهری آنلاین، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران از روز جاری چهارشنبه ۲۰ بهمن با میزبانی از ۲ هنرمند موسیقی پاپ، میزبان اولین تماشاگران و مخاطبان سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، امروز علی زندوکیلی در ساعت ۱۹ و میثم ابراهیمی در ساعت ۲۲ آغازگر اجراهای سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در بخش موسیقی پاپ هستند.

طبق جدول ارائه‌شده در بخش موسیقی پاپ روز پنجشنبه ۲۱ بهمن هم گروه «ماکان» ساعت‌های ۱۹ و ۲۲، روز جمعه ۲۲ بهمن علی یاسینی در ساعت های ۱۹ و ۲۲، روز شنبه ۲۳ بهمن علیرضا طلیسچی در ساعت ۱۹ و فرزاد فرخ در ساعت ۲۲ ، روز یکشنبه ۲۴ بهمن ناصر زینعلی ساعت‌های ۱۹ و ۲۲ ، روز دوشنبه ۲۵ بهمن بهنام بانی در ساعت‌های ۱۹ و ۲۲ و روز سه شنبه ۲۶ بهمن برادران آرش و مسیح ساعت‌های ۱۹ و ۲۲ و روز جمعه ۲۹ بهمن رضا بهرام ساعت‌های ۱۹ و ۲۲ کنسرت‌های خود را برگزار می‌کنند.

سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، سالن فرهنگسرای نیاوران، سالن دهلوی بنیاد رودکی، فرهنگسرای ارسباران، تالار رودکی، تالار وحدت مجموعه‌های میزبان کنسرت‌های سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر خواهند بود.

مسئولان از چند روز پیش اعلام کردند که پذیرایی از مخاطبان به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با همه‌گیری کرونا با ظرفیت ۲۰ تا ۳۰ درصد سالن‌ها صورت خواهد گرفت. موضوعی که باید دید آیا در ایام جشنواره به درستی توسط برگزار کنندگان این رویداد موسیقایی انجام می گیرد یا خیر.

بخش‌های دیگر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر نیز از روز جمعه ۲۲ بهمن با اجرای مجموعه های مختلفی از جمله ارکستر سمفونیک سازمان صداوسیما به رهبری آرش امینی و خوانندگی امیر حسین سمیعی (ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی) ساعت ۱۸:۳۰ و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نصیر حیدریان ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت، گروه «مانا» به سرپرستی سیاوش ولی و مجتبی عسگری ساعت ۱۸:۳۰ و «نکیسا» به سرپرستی نوشین پاسدار و خوانندگی حسین علیشاپور ساعت ۲۱:۳۰ در تالار رودکی، قوالی نجم‌الدین از افغانستان با سرپرستی جواد تابش و خوانندگی آصف حبیبی ساعت ۱۸:۳۰ و گروه حیدرکاکی از کرمانشاه – یوسف باجلاوند از لرستان و گروه «سار» به سرپرستی امیرتنگسیری و حجت شیروی از آبادان ساعت ۲۱:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران تهران میزبان مخاطبان می‌شوند.

در سالن تازه‌تاسیس دهلوی از مجموعه زیر نظر بنیاد فرهنگی هنری رودکی نیز «شب یوسف فروتن» با هنرمندی امیر شریفی ساعت ۲۱:۳۰ و در سالن فرهنگسرای نیاوران کنسرت گروه «ستاره قطبی» به سرپرستی بهار ایلچی ساعت ۱۸:۳۰ (ویژه بانوان)و گروه «نهال» به سرپرستی لیلا نجفی در ساعت ۲۱:۳۰ (ویژه بانوان) برنامه های خود را در سومین روز جشنواره اجرا می‌کنند.

سی‌ و هفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می‌شود و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود