اخبار داغ :

رضا یزدانی خواننده تیتراژ فیلم «تیغ و ترمه» شد

رضا یزدانی

موسیقی پارس_شبنم فتاحی: «تیغ و ترمه» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پور احمد و تهیه کنندگی سید علی قائم مقامی می باشد.
آخرین اثر پور احمد در مراحل پایانی تدوین است و رضا یزدانی خواننده موسیقی تیتراژ آن خواهد بود، ساخت این موسیقی نیز بر عهده فردین خلعتبری است.
کیومرث پور احمد که متقاضی حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر هم شده است، در خصوص انتخاب یزدانی برای موسیقی فیلم «تیغ و ترمه» این گونه توضیح داد: «شیفتگی من به رضا یزدانی از صدایش شروع شد، صدایی خسته، صد گره و سرشار از احساس های گوناگون و متضاد.. بعدتر که با خود رضا از نزدیک آشنا شدم، خصلت هایی در او دیدم که این شیفتگی را دو چندان کرد. صمیمیت، بی شیله بودن، خاکی بودن و بسیاری ویژگی هایی که انگار دوره اش سرآمده از بس کمیاب که حتی نایاب شده است. اینک خرسندم که فرصتی پیش آمده تا صدای یگانه رضا یزدانی، آبشار احساسی باشد که در صحنه هایی از آخرین فیلمم «تیغ و ترمه» جاری شود.»
گفتنی است در این فیلم سینمایی، بازیگرانی همچون دیبا زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، هومن برق نورد، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، شراره رنجبر، سیمون سیمونیان، میترا قربانی، میعاد عابدی زاده، نوید کوه فلاح، فرانک کوشافر، پدرام آبدان و آویسا سجادی به ایفای نقش می پردازند.
از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان به نویسنده و کارگردان: کیومرث پوراحمد، تهیه کننده و مدیر تولید: سید علی قائم مقامی، فیلمبرداری: علیرضا زرین دست، تدوین: خشایار موحدیان، سعید سیاح، طراح چهره پردازی: مهری شیرازی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حمیدرضا غفار زاده، دستیار دوم کارگردان: مهیار اسلامی، مدیر صحنه: امیرعباس دهقانی، صدابردار: بابک اردلان، عکاس: مهدی حیدری، دستیار تدوین: وحید طوسیان، منشی صحنه: آرزو نیک پور، مجریان چهره پردازی: اهورا قاسمی، سارا اسکندری اشاره داشت.