اخبار داغ :

رضا یزدانی «پدر راک ایران» لقب گرفت

موسیقی پارس- سام شرف زاده: رضا یزدانی در شرایطی به انتشار آلبوم جدید خود با نام «دوئل در آینه» و کنسرت یازدهم خرداد ماه خود در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی نزدیک می شود که توانسته کنسرت خود در سمنان را با موفقیت پشت سر بگذارد. هواداران مشتاق از ساعت ها قبل به محل برگزاری این کنسرت آمده بودند واجرا حدود ساعت هفت شروع شد.

 

 

 

آن ها که تجربه دیدن یزدانی و گروهش را هم در کنسرت های پایتخت و هم در کنسرت های شهرهای دیگر داشته باشند متوجه این نکته می شوند که تفاوت چندانی بین کنسرت های شهرستان و تهران نیست. بعضی خواننده ها در تهران از تمام توان خود استفاده می کنند تا بهترین اجرا را داشته باشند اما در شهرستان به شکل دیگری روی صحنه حاضر می شوند! اما یزدانی و گروهش در کنسرت هایی که در شهرستان ها روی صحنه می برند، به قول معروف سنگ تمام می گذارند چرا که همه مخاطبین موسیقی حق دارند موسیقی مورد علاقه خود را به بهترین شکل روی استیج ببینند و بشنوند.

 

 

 

این خواننده پاپ- راک قطعات معروف خود نظیر: ” سلول شخصی، رفت که رفت، حافظ، بلاتکلیف، آوانگارد” را اجرا کرد. رضا یزدانی هنگام اجرای قطعه “داغ”، عنوان کرد که به اجرای این ترانه افتخار می کند. همچنین به شهدای مدافع حرم ادای احترام کرد.

 

 

از نکات قابل ذکر این کنسرت می توان به هم صدایی کم نظیر سمنانی ها با رضا یزدانی در تمامی قطعات اشاره کرد. یکی از هواداران این خواننده با صدای بلند رضا یزدانی را پدر راک ایران خطاب کرد و چند ثانیه ای همه حاضرین این خواننده را با این صفت صدا می کردند.

 

 

در دامه شاهد عکس های این کنسرت باشید