اخبار داغ :

سرنوشت پروژه های نیمه تمام «فرانکلین» هنوز مشخص نشده است

آریتا فرانکلین

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: آریتا فرانکلین، خواننده و ترانه سرای موسیقی آمریکا، که چند دهه به ملکه سول شهرت داشت، هرگز ملکه ی پرده ی بزرگ نبوده و فقط در فیلم برادران بلوز و اپیزودی از سریال اتاق 222 به ایفای نقش پرداخته است، اما حالا ممکن است او پس از مرگش به یک ستاره فیلم تبدیل شود.
دو پروژه قدیمی درباره این خواننده وجود دارد، اما هنوز مشخص نیست که مرگ این ستاره ی موسیقی باعث ساخت سریع این دو پروژه می شود یا خیر، زیرا تهیه کنندگان این دو پروژه هنوز کار را قطعی نکرده اند.
نخستین پروژه، یک فیلم بیوگرافیکی می باشد که جنیفر هادسون قرار است نقش آریتا فرانکلین جوان را بازی کند. پروژه ی دوم یک فیلم مستند/کنسرت با نام «وقار فوق العاده» می باشد که در سال 1972 فیلم برداری و رها شد. تهیه کننده ی «وقار فوق العاده» در گفتگویی بیان کرد که مشخص نیست که مرگ این خواننده چه تاثیری روی پروسه ی چندساله ی دادگاه خواهد داشت. همچنین این تهیه کننده بیان داشت که این پروژه نمایشی از دوام همیشگی تعهد او نسبت به موسیقی و خدا خواهد بود و ما مشتاق به اشتراک گذاشتن این فیلم با دنیا هستیم.
ساخت پروژه ی اول که هنوز عنوانی ندارد، از سال 1998 به خواسته ی خود فرانکلین شروع شد و او در آن سال ها از فیلمنامه ی این اثر که در حال نوشتن بود، تمجید فراوان می کرد.
آریتا فرانکلین در سال 2017 آخرین اجرای خود را در نیویورک به روی صحنه برد و پس از آن در سن 76 سالگی بر اثر بیماری سرطان از دنیا رفت. او 44 بار برای دریافت جایزه ی گرمی کاندید شد و توانست 18 بار این جایزه را دریافت کند و در سال 1987 لقب بهترین خواننده ی همه ی دوران ها را بگیرد.