اخبار داغ :

«سه نوازی در آرامش» منتشر شد

موسیقی پارس_شکوفه صادقی: آلبوم موسیقی «سه نوازی در آرامش» با همکاری «حسین بهروزی‌نیا»، «جاوید افسری» و «داود ورزیده» که هر سه، هنرمند و نوازنده در عرصه موسیقی ایرانی هستند، توسط نشر «نوفه» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.
«سه نوازی در آرامش» شامل شش قطعه با نام‌های «زمین و آهستگی»، «من تا من»، «گام سکون»، «پیش از تعلق»، «طلوع سایه ها دارد»، «آرامش» در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.
در توضیح آلبوم این‌گونه آمده‌است:
«آلبوم سه نوازی در آرامش حاصل همکاری حسین بهروزی نیا، جاوید افسری راد و داود ورزیده است. این سه هنرمند که سازهای عود، سنتور و نی می‌نوازند؛ این بار وجه کمتر دیده شده سازهای ایرانی را به نمایش گذاشته‌اند. آرامش، سکون و فضاهای کم تحرک در موسیقی کلاسیک ایرانی کمتر شنیده می‌شود. هنرمندان اذعان داشته‌اند که شیوه متفاوت نوازندگیشان در این آلبوم نه به قصد آفرینش چیزی پیچیده و عجیب که فقط به قصد آرامش برای مخاطب بوده است. از این آلبوم بسیار لذت خواهید برد؛ زیرا آرامشی که القا می‌کند بسیار عمیق‌تر و درونی‌تر از بسیاری از موسیقی‌های امبینت و الکترونیک است».
گفتنی است که آلبوم موسیقی «سه نوازی در آرامش» با همکاری «حسین بهروزی نیا» (نوازنده عود)، «جاوید افسری» (نوازنده سنتور) و «داود ورزیده» (نوازنده نی) به حمایت نشر «نوفه» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.

علاقه‌مندان جهت تهیه نسخه فیزیکی و اورجینال این اثر می‌توانند به مراکز معتبر موسیقی مراجعه نمایند.