اخبار داغ :

سیروان: اگر با چالشی رو به رو نباشم انجام کار برایم جذابیتی ندارد

سیروان خسروی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: سیروان خسروی خواننده مطرح و پرطرفدار موسیقی پاپ کشورمان، اخیرا ویدئوهایی را در صفحه مجازی خود به اشتراک گذاشت که در آن به یک سری از سوالات پاسخ داده است.

سیروان خسروی در پاسخ به این سوال که چه موضوعی باعث متوقف شدن ناگهانی فعالیت های وی می شود، این گونه توضیح داد: ” گاهی اوقات با احساسِ این که از انجام کار خود به خصوص برگزاری کنسرت لذت نمی برم و با هیچ چالشی رو به رو نیستم، انجام آن دیگر برای من جذابیتی ندارد و تصمیم به متوقف کردن کار می گیرم”.

این خواننده پرطرفدار پاپ در خصوص جسورانه ترین فعالیت هایی که در زندگی انجام داده است نیز چنین بیان داشت: رفتن به سربازی در سن 29 سالگی، جزو تصمیمات سخت زندگی من به شمار می رود، کنسل کردن کنسرت ها و گذشتن از پول زیاد حاصل از برگزاری آنها و همچنین انصراف از دانشگاه که آن زمان به درست یا نادرست بودن این تصمیم شک داشتم اما بعد ها به خودم ثابت شد که تصمیم درستی گرفته ام، نیز از جسورانه ترین تصمیماتم بود.

سیروان خسروی درباره انتخاب یک موزیسین در کل تاریخ و بودن در جایگاه آن، بیان کرد که دو انتخاب دارد؛ اولین انتخاب او جورج مایکل، خواننده و ترانه سرای سرشناس انگلیسی و دومین انتخاب او یکی از دو گروه متالیکا(گروه موسیقی آمریکایی) و یوتو(گروه موسیقی راک ایرلندی) است.

گفتنی است سیروان خسروی فعالیت های هنری خود را مجددا آغاز کرده و به تازگی قطعه مشترکی از او و کاوه یغمایی با نام «جای من نیستی» منتشر شده است. وی همچنین اعلام کرد که در اواخر اسفند ماه سال جاری چندین اجرا در تهران خواهد داشت که تاریخ دقیق و جزئیات کنسرت ها به زودی مشخص خواهد شد.