اخبار داغ :

شروع تور کنسرت های تابستان 97

تور کنسرت های 97

موسیقی پارس: پس از ماه مبارک رمضان کنسرت های تابستان 97 آغاز می شود و دوباره شور و هیجان به سالن های کنسرت باز می گردد.
بعد از وقفه یک ماهه، هواداران برای شروع کنسرت هنرمندان خود آماده هستند و برای حضور در این برنامه ها لحظه شماری می کنند. برخی از هنرمندان برنامه های خود را اعلام کرده اند و برخی دیگر طی روزهای آینده اعلام می کنند. بلیت فروشی بعضی کنسرت ها شروع شده و طرفداران می توانند با ورود به سایت های اعلام شده نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.
در حال حاضر برنامه بعضی از خواننده ها مشخص شده است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 

محسن ابراهیم زاده پدیده موسیقی پاپ

 محسن ابراهیم زاده

خواننده جوان و با استعداد این روزهای موسیقی ایران، شاید در حال حاضر یکی از پرکار ترین خواننده های ایران باشد. برنامه این هنرمند جوان مشخص شده و در شهر های مختلف ایران به روی صحنه می رود. هواداران می توانند برای تهیه بلیت کنسرت محسن ابراهیم زاده به سایت های فروش بلیت مراجعه کنند. طرفداران محسن ابراهیم زاده برای حضور این هنرمند روی استیج لحظه شماری می کنند.
برای مشاهده برنامه کنسرت های محسن ابراهیم زاده می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

برنامه کنسرت خرداد و تیر محسن ابراهیم زاده

 

فرزاد فرزین کم نظیر در اجرا

فرزاد فرزین

وقتی اسم فرزاد فرزین می آید همه یاد اجرا های بینظیر او روی صحنه می افتند، خلاقیت در اجرای این هنرمند باعث شده که هیچ وقت اجراهایش برای طرفداران موسیقی تکراری نباشد. هوادارن می توانند شبی به یادماندنی را در کنسرت این هنرمند سپری کنند.
برای مشاهده برنامه های اعلام شده کنسرت فرزاد فرزین روی لینک زیر کلیک کنید.

برنامه کنسرت های فرزاد فرزین

بابک جهانبخش سلطان احساس برای هواداران

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش هنرمندی با احساس که همیشه کارهای او به دل می نشیند و طرفدران لقب سلطان احساس را به وی داده اند و می توانند شبی بینظیر را در کنسرت های این هنرمند تجربه کنند. برنامه کنسرت های بابک جهانبخش که تا این لحظه اعلام شده را می توانید در لینک زیر مشاهده کنید.

برنامه کنسرت های بابک جهانبخش خرداد و تیر

احسان خواجه امیری، همیشه در اوج

احسان خواجه امیری

 

همه ی ما با تیتراژهای زیبا و به یاد ماندنی احسان خواجه امیری خاطره داریم، آهنگ هایی مانند «نابرده رنج» که هیچ وقت از یاد نخواهد رفت. شما هواداران این هنرمند می توانید برای مشاهده برنامه کنسرت ها به لینک زیر مراجعه کنید.

برنامه کنسرت های خرداد و تیر احسان خواجه امیری

حمید هیراد پرطرفدار و آماده برای ثبت رکوردی دیگر

hirad

 

جوان با استعداد و هنرمند که کارهای او مورد استقبال هواداران موسیقی قرار گرفت و بارها تمامی بلیت های کنسرتش در مدت زمانی بسیار کوتاه به فروش رفت.
صفحه مربوط به برنامه های حمید هیراد که به مرور تکمیل می شود را می توانید در زیر مشاهده کنید.

برنامه کنسرت های خرداد و تیر حمید هیراد

هوروش بند، با استعداد و پرکار

هوروش بند

مسعود جهانی و مهدی دارابی این روزها از افراد پرکار موسیقی ایران هستند. محبوبیت این دو هنرمند جوان روز به روز در حال افزایش است و آثار زیبا و دلنشین هوروش بند هر کسی را برای حضور در کنسرت این هنرمندان مجاب می کند.

برنامه کنسرت های خرداد و تیر هوروش بند

ماکان بند، پرشور و پر انرژی

ماکان بند

ماکان بند به فاصله کمی توانست در دل هوادان جا باز کند این گروه با کارهای جذاب و پر انرژی خود شبی خاطره انگیز را برای هوادارن خود رقم می زند. استقبال بینظیر از کنسرت های ماکان بند دلیل محکمی بر موفقیت این گروه جوان می باشد. برنامه های این گروه بعد از اعلام در سایت قرار می گیرد.

 

مسیح و آرش عدل پرور خوانندگانی با صدای دوست داشتنی

مسیح آرش

مسیح و آرش نیز از خوانندگان جوانی هستند که با تکیه بر استعداد و توانایی های خود، توانستند به جایگاه ویژه ای در موسیقی برسند. تیتراژ پایانی ماه عسل از آخرین کار های این هنرمندان است که با استقبال خوبی روبه رو شد. برنامه های کنسرت مسیح و آرش بعد از اعلام در سایت قرار می گیرد.

 

اجراهای سایر هنرمندان در تابستان 97

 

سایر هنرمندان نیز در حال تدارک برای اجرا در تابستان 97 هستند. برای مشاهده برنامه های کنسرت علیرضا طلیسچی ، رضا صادقی ، رضا شیری، عماد طالب زاده و … می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

همچنین نکته قابل توجه در این تابستان حضور ایلیاس یالچینتاش خواننده مطرح ترکی در ایران و اجرای او می باشد.

 

لیست کنسرت های خرداد و تیر 97