اخبار داغ :

شروع همکاری رضا صادقی با موسسه فرهنگی هنری آراد

رضا صادقی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: رضا صادقی، خواننده محبوب و سرشناس موسیقی پاپ کشور، در فصل جدید زندگی کاری خود همکاری اش را با موسسه فرهنگی هنری آراد آغاز کرده و از این پس تمام فعالیت های هنری این خواننده پاپ زیر نظر موسسه آراد انجام می شود و مدیریت برنامه های رضا صادقی بر عهده ی این موسسه فرهنگی هنری خواهد بود.

صادقی با انتشار متنی در فضای مجازی ضمن تشکر از مدیر برنامه های پیشین خود از آغاز این همکاری جدید خبر داد: «همیشه آدم هایی که کنارم بودن با قلبشون بودن و تمام دغدغه اونها پیشرفت من بوده.. علی جعفری برای من بیش از یک مدیر برنامه بوده و مثل یک برادر با جهانم همراهی کرد و هیچوقت مهرش و همراهی های دلسوزانه اش رو از یاد نخواهم برد..
در ادامه این راه و اتفاق فصل تازه، دوستانم در موسسه فرهنگی هنری آراد مسئولیت هماهنگی و مدیریت برنامه های هنری من رو خواهند داشت و امیدوارم بتونیم روزها و اتفاقات خوبی برای موسیقی این سرزمین رقم بزنیم..»

گفتنی است آلبوم جدید رضا صادقی به زودی منتشر می شود و در اختیار مخاطبان و هواداران وی قرار خواهد گرفت. آلبوم جدید این خواننده پرطرفدار فضایی عاشقانه و پاییزی داشته و به حال و هوای جوانان امروز بسیار نزدیک می باشد.