اخبار داغ :

ناظری ها در کانادا روی صحنه می روند

موسیقی پارس_فاطمه فرج الله زاده: پس از اجرای موفق تور «ناگفته» در ایران و بعد از گذشت چهار سال از آخرین کنسرت‌ بین‌المللی ناظری‌ها در کانادا که همزمان با انتشار آلبوم ناگفته انجام شد؛ به زودی کنسرت «شهرام ناظری» و «حافظ ناظری» به همراهی بزرگان موسیقی بین‌الملل در پنج شهر کانادا برگزار می شود.

شهرام ناظری و حافظ ناظری در آخرین روزهای مهر ماه ، تور کنسرت کانادای خود را آغاز می کنند و روز ۲۱ مهر ماه در اتاوا، ۲۲ مهر در شهر مونترال، ۲۹ مهر در تورنتو، ۵ آبان در کالگری و ۶ آبان در ونکوور کانادا به اجرای زنده می پردازند و میزبان علاقه مندان و دوست داران موسیقی اصیل ایرانی خواهند بود.

کنسرت ناظری ها پیش از این، در کانادا برگزار شده بود و آن ها در یک شب خاطره انگیز در سال 2014 در سالن رویال تامسون هال تورنتو روی صحنه رفتند. 

حافظ ناظری با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، در خصوص این کنسرت نوشت:

«یواش یواش داریم به زمان کنسرت ها نزدیک میشیم، بسیار خوشحال و هیجان زده ایم که باز هم فرصتی پیش آمده تا بتوانیم بعد از چهار سال دورى به دیدار هموطنان و مردم عزیز کانادا برگردیم. درسته كه همگيمون شرایط سختی را داريم تجربه ميكنيم و اوضاع واقعا نابسامانى هست ، اما همین كه در كنار هم باشيم و متحد، خودش بزرگترين موهبت است. پس این بار هم امیدواریم که بتوانیم در کنار همه ی شما عزیزان نوای عشق، امید، صلح و دوستی سر بدهیم.»

وی همچنین در یادداشت دیگری با انتشار یک فیلم خاطره انگیز از اجرای قبلی خود در تورنتو، بیان داشت:

«این روزها خیلی زياد در حال و هوای کنسرت های کانادا هستم. نه تنها من بلکه تیم متخصص و دوست داشتنى که مسئولیت اجرای این برنامه ها را به عهده دارند ، و موزیسین های فوق العاده ای که قرار هست براى اين اجراها براى اولين بار از نقاط مختلف دنیا دور هم جمع شوند، همه و همه بسیار هیجان زده هستیم و اميدواريم با وجود تمام تلاشی هايى كه در حال انجام هست ، بتوانیم شب هاى خاطره انگیز و فوق العاده اى را برای شما عزیزان بوجود بياوريم.