اخبار داغ :

صحبت های پازل بند در برنامه من و شما و خبر از انتشار آثار جدید

پازل بند

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: روز جمعه 18 آبان ماه برنامه ی تلویزیونی «من و شما» با اجرای آرش ظلی پور میزبان گروه پازل، گروه محبوب موسیقی پاپ کشورمان، بود. در جدیدترین قسمت از این برنامه ی تلویزیونی، گروه پازل قطعه ی صاف و ساده را اجرا کرده و پس از آن گفت و گوی کوتاهی با مجری برنامه داشتند.

گروه محبوب پازل در این گفتگو از تازه ترین فعالیت های خود در حوزه موسیقی توضیحاتی را ارائه دادند. قطعات جدیدی از این گروه آماده ی انتشار هستند که به زودی در اختیار مخاطبان و هواداران قرار خواهد گرفت. تور کنسرت های این گروه نیز از آذر ماه سال جاری آغاز می شود و اولین اجرای خود را پس از ایام محرم و صفر روز 21 آذر طی دو سانس در تهران به روی صحنه خواهند برد. تاریخ دقیق کنسرت های شهرستان گروه پازل نیز توسط اعضای گروه در صفحات مجازی اعلام می شود.

از آخرین فعالیت های گروه محبوب پازل می توان به انتشار قطعه ی «صاف و ساده» اشاره کرد که اولین قطعه ی این گروه به شمار می رود که صدای آرین بهاری نیز در آن شنیده می شود.
شایان ذکر است پازل بند همچنین به تازگی کنسرتی را در دو شهر ونکوور و تورنتو برگزار کردند و دو شب خاطره انگیز را برای هم وطنان ساکن در کانادا رقم زدند.