اخبار داغ :

«غلام رضا صنعتگر» در بندر عباس مورد ضرب و شتم قرار گرفت

موسیقی پارس: «غلامرضا صنعتگر» خواننده جنوبی کشورمان که تا کنون آثار متعدد و محبوبی را تولید کرده است؛ حوالی ساعت 2 بامداد چهارشنبه مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
وی پس از این حادثه به دلیل جراحت از ناحیه پیشانی، جهت مداوا، به بیمارستان خلیج فارس بندرعباس مراجعه کرد و پس از آن مجددا به منزل باز می گردد.
اگر چه هیچگونه شکایتی از سوی «صنعتگر» مطرح نشده بود؛ اما خانواده این خواننده نهایتا حوالی ساعت 9 صبح با مراجعه به کلانتری شکایت خود را مطرح کردند.
گفتنی است خودروی ضاربان توسط «صنعتگر» و شخص دیگر شناسایی شده است و نیروی انتظامی در حال ردیابی ضاربان و پیگیری این حادثه هستند.
در ادامه می توانید یادداشت «غلامرضا صنعتگر» را در رابطه با این اتفاق بخوانید:

«به نام خداوند پاک و دلیر خداوند دریا،خدای امیر
سلام بر مردم شریف و محترم سرزمینم که مهربانیشان چیز تازه ای نیست و نظیر ندارد . خداوند بزرگ را سپاس می گویم که کنار شما بزرگواران همچنان نفس میکشم واز دریای مهر و محبتتان سیراب میشوم.
ضمن سپاسگزاری و قدردانی از همدلی و همراهی و پیگیری شما عزیزان دل ذکر چند مطلب را بر خود لازم میدانم . ابتدا به ساکن عرض کنم بنده همیشه سعی کرده ام از حواشی خود را دور نگه دارم و زندگی آرام را بر هر چیز دیگری ترجیح میدهم، عاشق سرزمین و مردم پاک و مهربانش هستم ، پایبند به ارزشها و حریم کشورم و معتقد به باورهای مذهبیم . اتفاقی که شب گذشته برایم رخ داد بسیار ناگهانی و عجیب و به دست افراد سفیه و کوته فکری بود که چون خوارج در زمان امیرالمومنین منحرف و گمراه شدند. بنده با هیچ شخصی در هیچ کجای دنیا خصومت ندارم و فقط اسیر حماقت چند اراذل و اوباش بی مقدار شدم که به لطف و حمایت و پیگیریهای مسئولان دلسوز و خدوم استانم ضاربان شناسایی و مورد پیگرد قانونی قرار دارند، که از همین جا از تک تک مسئولان که بدون اغراق سنگ تمام گذاشتند و کنارم بودند تشکر ویژه دارم .این حادثه اگر به جسم بیمارم آسیب زد ولی روحم را تعالی بخشید و عشق به مردم سرزمینم به ویژه شهرم بندرعباس را بخاطر همدلی نابشان چندین برابر کرد. از خداوند متعال برای کشورم سربلندی روزافزون و جاودان خواهانم.
غلامرضا صنعتگر فرزند ایران»