اخبار داغ :

غوغای «اشوان» و هوادارانش در جشنواره موسیقی فجر

موسیقی پارس: «اشوان» نخستین اجرای جشنواره فجر خود را دوشنبه ۲۷ دی در سالن بین المللی میلاد به تهیه کنندگی «رسول ترابی» برگزار کرد.

با شمارش معکوس نوازندگان به روی صحنه آمدند و در حالی که هواداران بی وقفه «اشوان» را برای حضور در صحنه صدا می زدند؛ «هنوزم میشه» به عنوان اولین قطعه توسط این خواننده اجرا شد؛ سپس به احوالپرسی با مخاطبان پرداخت و  گفت: «امشب باید خاطره سازی کنیم».

«حواست نیست»، «چرا گریه کردم»، «بهت مریضم»، «تنها شدم»، «بعد من» و… از جمله قطعات پرطرفدار این هنرمند بودند که در این کنسرت به اجرا در آمدند.

قطعاتی از آلبوم «بهت مریضم» نیز توسط «اشوان» خوانده شد که همزمان متن ترانه ها نمایش داده می شد و موجب گشت هم خوانی  هواداران در آثاری که هنوز منتشر نشده اند نیز جذاب و جالب توجه باشد.

هواداران از کوچکترین فرصت بین اجرای قطعات، برای تشویق بی امان «اشوان» استفاده می کردند.

وی در پاسخ به اظهار علاقه هواداران که یک صدا و بی وقفه می گفتند «اشوان دوست داریم»، گفت: «میمیرم براتون، یک مسئله ای وجود دارد که می خواهم به شما بگویم، این است که بهتون مریضم» و سپس به اجرای قطعه «بهت مریضم» پرداخت.

«تنها شدم» و «بهت مریضم» قطعاتی بودند که به درخواست هواداران دوبار اجرا شدند، که «تنها شدم» با تک نوازی پیانو و پخش کلیپی از «اشوان» و با ستاره باران نور گوشی های هواداران همراه بود.

همخوانی و استقبال بینظیر هواداران در تمامی قطعات از نکات قابل توجه این کنسرت بود و انرژی و شور و هیجان هواداران حتی پس از اتمام کنسرت قطع نشد و تشویق «اشوان» و هیاهوی کنسرت تا محوطه سالن میلاد ادامه یافته بود.

«اشوان» در بخشی از کنسرت پرسید: کدام یک از شما برای بار اول در کنسرت من حضور دارید؟ که جمعیت قابل توجهی اعلام کردند برای اولین بار کنسرت وی را تجربه می کنند.

وی در پایان از «رسول ترابی»، مدیربرنامه و تهیه کننده خود تقدیر کرد و  از هواداران خواست تا او را تشویق کنند.

«حامد» و «بهنام برادران» از جمله مهمانان این کنسرت بودند.

«نیما رمضان» (نوازنده سرشناس گیتار الکتریک) به عنوان رهبر ارکستر و همچنین «آرش سعیدی» (نوازنده گیتاربیس)، «سعید شمس» (کیبورد و تنظیم)، «برنا شفیع‌زاده» (درامز)، «کیان ایرجی» (گیتار)، «مصطفی شعبانی» (ساکسفون) و «ساسان هاشمی» (کیبورد)، «مهرداد خداوند دوست» (داربوکا) نوازندگانی بودند که با اشوان روی صحنه رفتند.