اخبار داغ :

فراخوان سامان جلیلی برای جذب نوازنده

سامان جلیلی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: سامان جلیلی خواننده محبوب موسیقی پاپ کشورمان، با انتشار فراخوانی در فضای مجازی، از نوازندگانی که علاقمند به همکاری و حضور در اجراهای زنده وی هستند، دعوت کرد تا در گروهش فعالیت هنری داشته باشند.

نوازندگانی که در نواختن ساز های درامز، پرکاشن، گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک، ویولن و ساکسیفون مهارت دارند می توانند نمونه کارهای خود را به تلگرام شماره 09126647163 ارسال نمایند.

لازم به ذکر است این فراخوان تنها مختص آقایان می باشد که می توانند اقدام به ارسال آثار خود کنند. همچنین رده سنی مد نظر، مابین 20 الی 35 سال است و شرکت کنندگان باید ساکن استان تهران و البرز باشند.
نوازندگانی که قصد همکاری با سامان جلیلی را دارند مطابق با قراردادی که با آنها منعقد می گردد، اجازه فعالیت در هیچ یک از گروه های هنری را ندارند و صرفا باید در این گروه فعالیت انجام دهند.

گفتنی است سامان جلیلی قصد انتشار قطعه جدیدی را دارد که به تازگی تیزری را از این اثر جدید در فضای مجازی منتشر کرده است. «تو دلی» که نام قطعه جدید وی می باشد، با ترانه و ملودی مهدی منافی و تنظیم فتاح فتحی به زودی در اختیار هواداران وی قرار خواهد گرفت.