اخبار داغ :

فعالیت های جدید رضا یزدانی در حوزه موسیقی، سینما و تئاتر

کنسرت رضا یزدانی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: رضا یزدانی، خواننده ی مطرح سبک پاپ راک موسیقی کشورمان، فصلی تازه از زندگی کاری خود را آغاز کرده و فعالیت های جدیدی در حوزه ی موسیقی، سینما و تئاتر از جمله انتشار آلبوم جدید و نقش آفرینی در چند فیلم سینمایی، خواهد داشت.

وی با انتشار پستی در صفحه ی شخصی خود خبر از شروع فصل جدید کاری داد که متن آن به شرح زیر می باشد:” پرواز به سمت دوره ای تازه، فصلی نو و اتفاقاتی جدید که در راهه…
در تمامی حوزه ها..
در حوزه موسیقی، تئاتر، سینما و…
آلبومی متفاوت تو راهه که خیلی شبیه آلبوم های سه گانه ساعت ها و خاطرات مبهم هست…
یک اتفاق موسیقیایی خیلی جذاب داره میوفته در حوزه موسیقی راک که خبراش به زودی اعلام میکنیم..
یک تئاتر خیلی متفاوت با پروداکشنی بزرگ و چند کار سینمایی…
هر روز ساعتها من و مجموعه عواملی که در کنار من هستن به خصوص علی اوجی عزیز مشغول کار هستیم که بعد از این 20 سال کار و فعالیت مستمر اتفاقات جدید و تازه ای رو برای خودمون و برای شما شکل بدیم…
به امید روزهایی بهتر برای تمامی مردم سرزمینم…” .

از فعالیت های اخیر رضا یزدانی می توان به انتشار قطعه ی کلافه اشاره کرد. این اثر که به تازگی منتشر شده است، با ترانه ای از میثم یوسفی و ملودی و تنظیم بهنام جلیلیان تولید شده و در اختیار مخاطبان و هواداران قرار گرفته است.

لازم به ذکر است این خواننده اجرایی را با عنوان 20 سال با رضا یزدانی، 23 آذر ماه سال جاری در پایتخت به روی صحنه خواهد برد. زمان و آدرس سایت فروش بلیت های کنسرت تهران رضا یزدانی به زودی اعلام می شود.