اخبار داغ :

توئیت محمود احمدی نژاد به درگذشت اسطوره صدای هند!

لتا منگیشکر، یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های هند که صدای او موسیقی متن بیش از هزار فیلم بالیوودی است، در سن ۹۲ سالگی درگذشت.

لتا منگیشکر اسطوره هند در گذشت

به گزارش موزیک پارس، لتا منگیشکر یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های هند که صدای او موسیقی متن بیش از هزار فیلم بالیوودی است، در سن ۹۲ سالگی درگذشت. بر اساس گزارشات او به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و همچنین نارسایی چند عضو از بدنش در یکی از بیمارستان های بمبئی درگذشته است.

منگیشکر بیش از نیم قرن زندگی حرفه‌ای فوق‌العاده خود بیش از ۳۰ هزار آهنگ را به ۳۶ زبان خواند.اما خوانندگی او در بالیوود، صنعت فیلم هند بود که او را به یک نماد ملی تبدیل کرد.

دولت هند از روز یکشنبه دو روز عزای عمومی اعلام کرد که طی آن پرچم ملی در سراسر کشور نیمه افراشته خواهد شد.

برای لتا منگیشکر تشییع جنازه‌ای با تشریفات دولتی برگزار خواهد شد. مراسم سوزاندن جسد او عصر یکشنبه در بمبئی انجام خواهد شد.

توئیت محمود احمدی نژاد به درگذشت اسطوره صدای هند!

در بین برخی چهره های ایرانی که نسبت به درگذشت این بانوی خوش صدا ادای تاسف کردند، توئیت محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق ایران در دولت نهم و دهم چالش هایی را به وجود آورد.

احمدی نژاد نوشته است:

لاتامنگشکار در موسیقی و ملودی بی رقیب بود. صدای او برای چندین دهه گرما را به خانه‌های صد‌ها میلیون نفر آورده بود. تسلیت به خانواده و عزیزانش، به هند و مردم آن، و به جامعه جهانی هنر. روح بلبل هند در آرامش باد.