اخبار داغ :

متاسفیم برای یکسری هنرمندنما که در حالت غیرطبیعی گوشی به دست می گیرند و تهمت می زنند

ماکان بند

موسیقی پارس: پس از صحبت های عجیب «علیشمس» در خصوص پشت پرده حضور خوانندگان در برنامه دورهمی، ماکان بند با انتشار یادداشت کوتاهی در صفحه مجازی شان، در رابطه با حضور در برنامه دورهمی توضیح دادند و هرگونه پرداخت پول توسط خودشان و یا درخواست هزینه از سوی سازندگان برنامه دورهمی را رد کردند.

یادداشت «ماکان بند» در صفحه مجازی این گروه، به شرح زیر می باشد:
«باید درمورد برنامه دورهمی یه توضیحی بدیم به شما عزیزان، دعوت از ما برای حضور در برنامه پرطرفدار دورهمی اول به درخواست هوادار بود و در مرحله بعد توسط جناب علی اوجی که تو کارنامشون چندین کار هنری موفق دارند صورت گرفت بدون کوچکترین منتی و یا درخواست ریالی پول ، متاسفیم برای یک سری هنرمندنما که در حالت های غیر طبیعی … یه گوشی دستشون میگیرن و هر تهمتی به هر کی میخوان میزنن برای جذب مخاطب و فالوور»

پیش از این «علیشمس» در بخش لایو اینستاگرام خود، در خصوص پشت پرده حضور خوانندگان در برنامه «دورهمی» گفت:
«برنامه دورهمی را دوست دارم، اما علی اوجی که مسئول آوردن مهمان ها به این برنامه است، در پشت پرده پول های سنگینی از خواننده ها می گیرد. از حمید هیراد صد میلیون گرفته بودند و از ماکان بند هم گرفتند‌‌ ولی کسانی که پول نمی دهند به راحتی از لیست مهمانان این برنامه حذف می کند. مثل «مهدی جهانی» و «اشوان». مطمئنم که آقای مدیری به هیچ وجه از این ماجراها با خبر نیستند»