اخبار داغ :

«مجید فرهبد»: دوست دارم در تصويرهايي که مي‌گيرم يک ايران شيک، مدرن و به روز را نشان دهم

موسيقي پارس: «مجید فرهبد»  اين روزها تيزر آلبوم جديد ميثم ابراهيمي با نام «تيك» را ساخت كه چندي پيش وارد بازار شد.

‎همچنين موزيك ويديو تراك سوژه هات تكراريه «سيروان خسروي» و ويديوي آنپلاگد بهت قول ميدم از «محسن يگانه» با كارگرداني و تدوين او و برادرش «مهدي فرهبد» نيز منتشر شده است.
‎«فرهبد» درمورد برنامه هاي اين روزهاي خود افزود: روزهاي آخرسال پروژه هاي زيادي در دست ساخت داريم كه نمي توانم پروژه جديدي را آغاز كنم و اين روند تا اوايل فروردين ٩٦ ادامه خواهد داشت. پركاري روزهاي اخير به اندازه اي زياد است كه بعضي روزها با بيش از ٣٠ساعت بي خوابي مجبوريم به فعاليتمان ادامه دهيم!

همچنين از فعاليت شخصي اش در موسيقي ميتوان به آهنگ «طعم خنده هات» باصداي خود «مجيد فرهبد» اشاره كرد كه مي توانيد از رسانه هاي معتبر دريافت كنيد.
‎وي در راستاي فعاليت مجازش از اينكه درفضاهاي عمومي نمي تواند تصويربرداري كند اعلام نارضايتي كرد و افزود:
‎ خيلي‌ها دوست دارند در تصويرهايشان ايران را جاي بدي نشان دهند اما من اينطور فکر نمي‌کنم و اينطور هم کار نمي‌کنم. دوست دارم در تصويرهايي که مي‌گيرم يک ايران شيک، مدرن و به روز را نشان دهم. همان‌طوري که هست. همه فکر مي‌کنند که ايران جايي است که نمي‌شود در آن تفريح کرد. ولي واقعا چنين چيزي نيست. اکثر تفريحاتي که خارجي‌ها دارند را ما هم داريم، حالا کي بيشتر يا کمي کمتر. ولي مثلا مگر ما پيست اسکي نداريم؟ چرا کسي نمي‌آيد در اين فضاها تصوير بگيرد؟ من در پيست اسکي هم کليپ ساختم. شايد يک وقتي يک خارجي اين کليپ را ببيند باورش نشود که در ايران چنين فضاهايي وجود دارد. من دوست دارم اين جنبه‌هاي ايران را در کارم بيشتر نشان بدهم. ايران و خارج از ايران به لحاظ تفريحات، تکنولوژي و فضاي بصري تفاوت چنداني ندارند و فقط تفاوتشان در بافت شهري است.