اخبار داغ :

محمد حاتم پور: ما قطعا شکایت خواهیم کرد/ غرض ورزی را کنار بگذاریم

بهنام بانی ماه عسل

موسیقی پارس: به گزارش هنر آنلاین مدیر شرکت “آوای فروهر” نسبت به درج خبری در یکی دو رسانه درباره اجرای خواننده پاپ در مرکز یهودیان واکنش نشان داد.

طی چند روز اخیر اخباری در چند رسانه منتشر شد که حاکی از آن داشت که بهنام بانی که برای اجرای برنامه راهی کشور استرالیا شده است در یکی از مراکز یهودیان این کشور روی صحنه خواهد رفت.

محمد حاتم پور مدیرعامل شرکت “آوای فروهر” درباره این مسئله به هنرآنلاین گفت: این اطلاعات که از سالن و جزئیات آن منتشر شده دارای اشکال  بود حتی خنده دار است چرا که در این شهر دو سالن کاملا متفاوت  به نام های the eva besen cetre  و the besen centre  است که هرکدام در بخش های جدا و آدرس های کاملا متفاوت از یکدیگر قرار دارند که با جستجوی ساده در گوگل کاملا به این تفاوت پی خواهید برد، حتی افتتاحیه سالن ما در سال 2008 بوده و سالن دیگر که مربوط به انجمن زنان یهودی است در سال 1927 و حدود 80 سال پیش بوده که هیچ ارتباطی به سالن مرکز یهودیان نداشته است.

حاتم پور تاکید کرد: ما پیش از اجرای برنامه در این کشور حضور پیدا کرده و بعد از مطلع شدن از سالن و رعایت تمامی قوانین و احترام به این قوانین برای اجرای صحنه ای برنامه ریزی کردیم، در تمام مدت فعالیت کاری شرکت “آوای فروهر” و خواننده های این شرکت ما با رعایت موازین کامل اخلاقی پیش رفته و تخطی نداشته ایم.

این تهیه کننده ادامه داد: ما به محض رسیدن به ایران از تمامی اطلاعات اشتباه دیگر که علیه ما شده توسط وکیل به دادگاه فرهنگ و رسانه شکایت خواهیم کرد چرا که با آبروی ما بازی شده است و این به هیچ وجه درست نیست. کنسرت بهنام بانی با استقبال فراوانی در این سالن برگزار شد و حتی قطعه “ماه عسل” که تک آهنگ این خواننده  به تازگی برای برنامه “ماه عسل” به مجری گری احسان علیخانی تهیه و اجرا شده نیز با استقبال فراوانی نیز مواجه بود که برای ما باعث افتخار است که در این مدت کوتاه این قطعه برای هواداران جذاب بوده است. کنسرت های این خواننده در تهران نیز بعد از ماه مبارک رمضان ادامه پیدا خواهد کرد.

او در پایان نیز اضافه کرد: ای کاش پیش از درج هر خبری کمی تحقیقات خود را کامل کرده و غرض ورزی را کنار بگذاریم.