اخبار داغ :

مهدی یراحی اولین آلبوم عربی موسیقی پاپ را منتشر می کند

مهدی یراحی

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: مهدی یراحی، خواننده ی مطرح موسیقی پاپ، اول آذر ماه در مرکز همایش های برج میلاد به روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت که صورتک نام دارد، به همت موسسه ی فرهنگی هنری فرهنگ گستر صبا و با تهیه کنندگی امیر خائف زاده برگزار می شود.

این خواننده ی پاپ که مدتی قبل قطعه ی صورتک را با ترانه و آهنگسازی امیرعلی بهادری و تنظیم هومن نامداری منتشر کرد و پس از آن موزیک ویدئو این اثر را به کارگردانی سپهر وکیلی در اختیار هواداران خود قرار داد، اکنون در حال آماده شدن برای اجرای پاییزی خود در پایتخت می باشد تا با هواداران خود شبی خاطره انگیز را رقم بزند.

مهدی یراحی این روزها علاوه بر تولید و ساخت آثار جدید و همچنین برگزاری کنسرت ها، مشغول کار بر روی اولین آلبوم عربی موسیقی پاپ نیز می باشد. این آلبوم که ایده ی آن از سال ها قبل در ذهن مهدی یراحی نقش بسته است، ترانه هایی به زبان عربی دارد. تولید و ساخت این آلبوم رو به اتمام بوده و به زودی وارد بازار موسیقی خواهد شد.

این خواننده ی پاپ که در جنوب کشور و در شهر اهواز متولد شده است، تبحر خاصی در ادای لحن عربی دارد به طوری که قطعات عربی او بر دل همگان حتی فارسی زبانان نیز می نشیند؛ مانند قطعه ی محبوب «حیک» که با استقبال کم نظیری از سوی مخاطبان مواجه شد. حال با توجه به آن که گویش عربی یراحی نیز با واکنش های مثبت و خوبی مواجه شده است، او تصمیم بر انتشار آلبومی دارد که تماما به زبان عربی می باشد.

گفتنی است که اجراهای زنده ی مهدی یراحی همواره با استقبال مخاطبان و هواداران همراه بوده است. فروش بلیت های تازه ترین کنسرت مهدی یراحی چندی پیش در سایت ایران کنسرت آغاز شده و علاقمندان جهت حضور در کنسرت یکم آذر مهدی یراحی می توانند از طریق این سایت به نشانی www.iranconcert.com اقدام به تهیه ی بلیت نمایند.