اخبار داغ :

موسیقی فیلم پیمان معادی نامزد دریافت جایزه آسیاپاسیفیک شد

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: پنج نامزد نهایی جایزه ی بهترین موسیقی متن دوازدهمین دوره ی جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک معرفی شده است که در بین این پنج نامزد، نام فیلم سینمایی «بمب، یک داستان عاشقانه» ساخته ی پیمان معادی نیز دیده می شود. آهنگسازی این فیلم را النی کاریندرو، آهنگساز مطرح یونانی، بر عهده داشته است.

چهار نامزد دیگر این جایزه، موسیقی فیلم نفس با آهنگسازی هری کرگسون ویلیامز(استرالیا)، موسیقی فیلم مریم مجدلیه با آهنگسازی هیلدور گونادوتیر و یوهان یوهانسون(استرالیا، بریتانیا)، موسیقی فیلم پورتره با آهنگسازی رایان کایابیاب(فیلیپین) و موسیقی متن فیلم یوم الدین با آهنگسازی عمر فادل (مصر) می باشند. ریاست هیات داوران این بخش را یک آهنگساز ژاپنی به نام ریوئیچی ساکاماتو بر عهده دارد.

ساخت موسیقی متن برای فیلم بمب،یک داستان عاشقانه اولین تجربه ی این آهنگساز یونانی با سینمای ایران می باشد. از دیگر آثار و ساخته های النی کاریندرو می توان به گام معلق لک لک، ابدیت و یک روز، دشت گریان، غبار زمان و… اشاره کرد.

فیلم سینمایی بمب، یک داستان عاشقانه به کارگردانی پیمان معادی و تهیه کنندگی احسان رسول اف و با ایفای نقش بازیگرانی همچون لیلا حاتمی، پیمان معادی، حبیب رضایی، سیامک انصاری و سیامک صفری در سی و ششمین دوره جشنواره موسیقی فجر نیز نامزد چند بخش برای دریافت سیمرغ شد.

دوازدهمین دوره از جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک روز 29 نوامبر مصادف با 8 آذر در بریسبان استرالیا برگزار خواهد شد.