اخبار داغ :

میلاد ترابی از انتشار قطعات جدیدی از علیزاده با تنظیم خود خبر داد

محمد علیزاده

موسیقی پارس: به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد ترابی تنظیم کننده قطعات موسیقی، از برنامه هایش در سال 97 خبر داد و گفت: با بسیاری از خوانندگان در خصوص تولید کار جدید، وارد گفتگو شدیم و البته قرارداد هم امضا کردیم، اما همیشه خیلی از برنامه‌هایمان در دقیقه 90، کنسل می شود و به همین دلیل بسیاری از آن ها را عنوان نمی‌کنم.

 

وی افزود: با محمد علیزاده، فصل جدیدی را در سبک خوانندگیش آغاز کردیم. این کار از تولید قطعه «زندگی» آغاز شد و با قطعاتی که در ادامه منتشر می شود، ادامه پیدا می کند. شرایط به گونه ای بود که علیزاده نیاز به این تغییرات داشت.

 

این تنظیم کننده ادامه داد: من و علیزاده، برای آلبوم «گفتم نرو»، 18 قطعه آماده کردیم که در نهایت 8 قطعه را در آلبوم قرار دادیم. قرار بود 10 قطعه باقی مانده را به صورت تک آهنگ منتشر کنیم که در نهایت همه آن قطعات باقی مانده را کنار گذاشتیم و وارد عرصه جدیدی شدیم که آغازگر آن قطعه «زندگی» بود.

 

ترابی در پایان در خصوص قطعاتی که در آینده از محمد علیزاده منتشر خواهد شد، اظهار کرد: قطعه هایی جدید با اشعار مهرزاد امیرخانی منتشر می شود. البته با شاعران دیگر نیز همکاری خواهیم داشت.