اخبار داغ :

نخستین آلبوم رسمی مهدی فریدون فر منتشر می شود

موسیقی پارس_کیمیا پوراحمد: اولین آلبوم رسمی مهدی فریدون فر، خواننده و آهنگساز، با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر می شود.

مهدی فریدون فر که پیش از این به عنوان آهنگساز با چهره های سرشناس موسیقی همکاری داشته، اکنون قصد دارد تازه ترین قطعات موسیقی خود را در قالب یک آلبوم، تا چند ماه آینده، روانه ی بازار کند.
این آلبوم شامل هشت قطعه با فضا های مخصوص به خود هستند که آهنگسازی تمامی این قطعات به عهده ی شخص مهدی فریدون فر است. همچنین برای ترانه ی این آثار، از شعر های شعرای معاصر استفاده شده است.

فریدون فر درباره ی انتشار نخستین آلبوم رسمی خود اظهار کرد: تصمیم نداشتم آلبوم تولید کنم و ساخت و انتخاب آثار بر پایه ی انتشار به صورت تک آهنگ بود.
وی افزود: حدود ده ماه پروسه اخذ مجوز طول کشید و نام «هوای تو» را برایش انتخاب کردم. ای کاش زودتر به دنبال مجوز می رفتم چرا که شاید مسیر پیشرفت زودتر طی می شد. این آلبوم یک آلبوم هنری و مستقل است و به خود من یعنی مهدی فریدون فر خیلی نزدیک است، البته این را هم بگویم که نیم نگاهی هم به مارکت داشته ام.

مهدی فریدون فر از سال ۱۳۸۵ و در بیست و دو سالگی موسیقی را به صورت حرفه ای دنبال کرد. او در سال ۱۳۸۸ مبانی آواز را زیر نظر «مانی رهنما» به شکل آکادمیک فراگرفت. علاوه بر آن در سال ۱۳۹۰ آثارش را در قالب یک آلبوم اینترنتی به نام «سیب می چینم» به گوش مخاطبان رساند.