اخبار داغ :

نگاهی به آلبوم بعد از ساعت ها از The Weeknd

آثار قبلی از The Weeknd با هنرمندان دیگر

بسیاری از آغاز هنرمندان که آلبوم های استودیوی منتشر می کنند، به فصل های مختلفی تقسیم می شود. آلبوم های که صدای متمایز خواننده در آن نشان داده می شود. همانند دوران سایکدلیک از بیتلز و یا دیوید بووی یا در عصر حاضر ترکیب های صدا در آهنگ های کانیه وست.

هنرمند مؤلفی مانندِ The Weeknd می توانند در هر یک از آثار خود نوعی از موسیقی را نشان دهد یا آهن ها را با یکدیگر ترکیب کند. در حقیقت او پیشگام در سبک R&B که می تواند کارهای پیچیده ای کنند. اولین آلبوم او Kiss Land زیاد نتوانست مخاطب را جذب خود کند.

نمایه ای از تیرگی در ترانه در آلبوم او موج می‌زد. در سال 2015 توانست با یک چرخش حرفه ای کاملاً تأثیر گذار شود. او با مکس مارتین همکاری خود را شروع کرد. مکس با گروه بک استریت بویز تا تیلور سوئیفت توانسته بود آلبوم های موفقی را خلق کند. او در سال گذشته با هنرمند برجسته اد شیران و لانا دل ری همکاری کند.

تبدیل شدن به یک ابر ستاره

او با آهنگ Starboy توانست به یک هنرمند برجسته تبدیل شود. او. با گروه های مثل دفت پانک و کرینک لامار جز برترین هنرمندان جدول بیلبورد شناخته می شد. او سپس توانست آلبوم کوتاه My Dear Melancholy منتشر کند و در صدر اخبار موسیقی قرار بگیرد. The Weeknd بعد از این موفقیت ها شروع به ضبط آلبوم محبوب After Hours گرفت. این آلبوم از نظر موسیقایی ویژگی های زیادی دارد.

استفاده از ریتم های کیبورد سینمایی و ضرب های سنگین، استفاده از سینتی سایزر ها آن را نسبت به آلبوم های دیگر متمایز می کند. صدای نرم و لطیف او کاملاً به شکل غیر معمولی در آلبوم جای داده شده اند. هنرمندان مشهوری مثل مارتین، متروبومین، داهیالا برای ترانه سازی و ساخت ملودی با او همکاری می کردند. بافت اضافه شده به آهنگ هات بیشتر ریتم دنس و الکترونیک را دارد.

در این آلبوم تهیه کنند کامیلا کابلو برای توسعه آن حضور داشته است. عکس دماغ شکته او برروی کاور آلبوم بسیار تأثیر است و مخاطب را جذب تنش های داخل آن می کند.

آلبومی غیر منتظره

به شکل غیر منتظره ای After Hours از The Weeknd به آهنگ های آرام شروع می شود سپس شکل دلهره آور تری به خود می گیرند. این آلبوم مملو از باس ها و ملودی های با تپمو های بالا است. استفاده از یک ریتم ترانه دهه 60 کاملاً به چشم می خورد اما توی ذوق نمی‌زند. فروش فوق العاده آلبوم و جای گیری ترانه های آن در بیلبورد یکی دیگر از نکات برجسته آن است. به گفته او این آلبوم مرا به دوران کودکی ام می‌برد. استفاده از جی زی در ترانه قدرت بیشتر به The Weeknd داده است. تمام ترانه یک داستان جذاب و پر تلاطم را نشان می دهد.

آلبوم پر شادی و طراوت

آلبوم After Hours با این حال که ریتم های R&B و هیپ هاپ را حفظ کرده است، اما در حقیقت بیشتر ترانه های به سبک پاپ نزدیک هستند تا بتوانند شنونده به راحتی جذب خود کند. خشونت در عین حال فضای رفاقت خیابانی در ترانه های این آلبوم کاملاً تأثیر گذار هستند. در کل این آلبوم توانست امتیاز بالایی از مخاطبین و منتقدین خود دریافت کند.