اخبار داغ :

نگاهی به آلبوم شادتر از همیشه از بیلی آیلیش

بیلی  آیلیش  سمبل شادی

در آلبوم اخیر Happier Than Ever از بیلی  آیلیش  این پدیده موسیقی پاپ با نگرانی و مخالفت های زیادی روبه رو می شود؛ اما او زیاد علاقه به بحث در مورد آن ندارد. بیلی با داشتن صدای پر از راز شناخته می شود. به ندرت صدای او بلند می شنویم. او بیشتر زمزمه های ملموس در آهنگ های خود دارد ؛ اما لحنی دلنشین دارد. ترانه هایی مثل duh، Bad Guy بیشتر تر دیگر ترانه ها شنیده می شوند.

داشتن حسی خاص

در آلبوم گذشته او When We All Fall Asleep, Where Do We Go که در سال 2019 منتشر شد تعادل عجیبی بین ترانه و ملودی حس می شد. مطمئناً برادر او فیناس،، آشکارا درمورد ضبط و ترانه ها به او کمک زیادی کرده است. بیشتر ملودی ها و ریتم کاملاً دقیق برای او نوشته شده است.

بررسی ترانه ها

در ترانه Getting Older بیشتر از Happier Than Ever او از ریتم و ملودی های الکترونیک تا آهنگسازی نرم تر استفاده کرده است. او با گذاشتن ویبریشن روی کلمات از تأکید را زیاد تر کرده است. همچنین نت های کلیدی را به روی ملودی ها قرار داده است. این ترانه ها تصویری از روحیات خود بیلی   آیلیش   نشان می دهد و با گرمی به جان مخاطب می نشیند. زیبای شناختی همچنین تصویر سازی ها بسیار مدرن و بروز است.

تمایلات احساسی و تأثیر آن در ترانه

بیلی  آیلیش  احساسات خود را به صورت قطعات و جملات پاره پاره در آلبوم جدید خود اضاف کرده است. او در این آلبوم توانست فرم سازی جدید از مدرن پاپ و آلترنیتیو ارائه دهد. گوشی یک ساختار شکنی انجام داده است جزئیات زیرکانه ای به صدا سازی و افکت گذاری ها داده است. بیشتر این نمونه را در ترانه NDA مشاهده می کنیم. با این حال آلبوم Happier Than Ever یک اثر از یک هنرمند میانه رو است که ملودی و فرم سازی جدید با یک قالب خاص را می خواهد ارائه دهد. از نظر منقدین این آلبوم یک پوسته جدید در سبک پاپ است. او توانست با استفاده از سبک الکترونیک و آلترنیتیو برای آلبوم جدید خود از یک قالب جدید استفاده کند. در برخی از هنرمندانی که از ریتم های آلترنیتیو استفاده می کنند از این نوع فضا سازی بهره می برند.