اخبار داغ :

نگاهی به آلبوم Imminence

آلبوم “بهشت پنهان” توسط Henrik Udd (تهیه کننده برنده جوایز متعدد در زمینه موسیقی) میکس و مسترینگ شده است.

وی تهیه کننده سوئدی برنده جوایز متعدد در زمینه موسیقی است که برروی آلبوم هایی از گروه های مشهور Architects، Arkan، Delain، Dream Evil، Firewind، HammerFall، Powerwolf، Septicflesh، The Unguided و Bring Me the Horizon و At the Gates کار کرده است.

شکل گیری آلبوم جدید

آلبوم جدید گروه Imminence بدون شک شخصیت موسیقیایی و بصری منحصربفردی را از این گروه به نمایش میگذارد که تصدیق میکند Imminence آماده است تا جای خود را به عنوان یکی از هنرمندان خط مقدم این ژانر بگیرد.

آلبوم Heaven in Hiding مجموعه ای از 13 ترانه برجسته با رویکردی خلاقانه است که هر ترانه آن شخصیت و داستانی منفرد دارد در حالی که در یک مفهوم بزرگتر به هم متصل هستند.

“بهشت پنهان” تمام نقاط قوت و ویژگی های منحصربفرد Imminence را در خود دارد. رویکرد پویای آنها، باعث می شود گروه سریعا و با ملایمت از مرز تمام ژانرها عبور کند و جهانی را بسازد که متعلق به خودشان است.

ترانه ای فارسی

ترانه یازدهم از این آلبوم با نام فارسی “این نیز بگذر”، مسلما جالب ترین و مسحور کننده ترین ترانه این آلبوم است که دائما ذهن تان را درگیر خود خواهد کرد.

گیتارنوازی های خاورمیانه ای و ساز های کوبه ای سنتی آن، ساختاری عالی را برای آوازهای ملایم و دردناک و ویولن نوازی نفس گیر Eddie Berg (خواننده و نوازنده ویولن) ایجادمیکند.

گروه Imminence موسیقی مدرن و سنگین اما تامل برانگیزی ایجاد میکند.موسیقی آنها نیاز به زمان دارد تا در حواس نفوذ کند و کاملا تاثیر بگذارد.

اگر آلبوم “بهشت پنهان” از آن آلبوم هایی نیست که بخواهید یکسره و بطور کامل به آن گوش دهید، می توانید ابتدا برخی از ترانه های آن همچون Ghost, Chasing Shadows, Alleviate, Lost and Left Behind و این نیز بگذرد را که از بهترین ترانه های آلبوم هستند گوش دهید. با این حال گوش دادن از آغاز تا پایان آلبوم تاثیر بسیار بیشتری دارد بخصوص اینکه نکات دقیق و ظریف ملودی هر ترانه هست که مدت ها در خاطر می ماند.

زمانی برا گوش دادن آلبوم

شاید وقتی به ترانه های این آلبوم گوش میدهید به سختی  تفکر و فداکاری را که برای خلق چنین نسخه عظیمی انجام شده است، درک کرده و برای آن ارزش قائل شوید.

این آلبوم یک اجرای خیره کننده از همه اعضای گروه است که هر کدام شخصیت خاص و منحصربفرد خود را در ترکیب کلی قرار می دهند و این همان چیزی است گروه بیش از ده سال است که به سمت آن حرکت میکند.«بهشت پنهان» از نظر وسعت زیبایی، و همچنین سنگینی هولناکش، بی‌نظیر است، و بدون شک برجسته‌ترین انتشار آن‌ها تا کنون است.

اگر به خودتان لطف کنید و این رکورد را چندین بار گوش دهید، هر باری که به عقب برگردید و کمی عمیق‌تر گوش دهید، صداها و لایه‌های جدید و جالبی را خواهید یافت، و در نهایت چه کسی می‌داند… ممکن است تفسیر خود از بهشت را که ممکن است در یکی از ترانه های این آلبوم پنهان شده باشد را پیدا کنید.