اخبار داغ :

نگاهی به آلبوم Sour اولیویا رودریگو

مفهوم ترش در آلبوم اولویا رودریگو

Eدر دنیایی که صعود جریان به معنای شکسته شدن رکوردهای نمودار در تمام مدت است ، اولین آهنگ اولیویا رودریگو ستاره دیزنی یک ناهنجاری است. پس از انتشار مجوز راننده در ژانویه . این آهنگ بزرگترین هفته اول را برای هر آهنگی در Spotify داشت. سپس سرعت 100 متر جریان را سریعتر از آهنگ های قبلی در این پلتفرم  به دست آورد.

این در شماره 1 در Billboard Hot 100 شروع به کار کرد و به مدت هشت هفته در آنجا ماند . تنها هفتمین آهنگ از این کار است. در انگلستان ، این آهنگ به مدت 9 هفته در صدر جدول قرار گرفت و رکورد بالاترین پخش های یک روزه  شکست و توانست هشت هفته طولانی در صدر جدول بیلبورد قرار بگیرد.

نگاهی به آلبوم و ترانه ها

و با این حال ، هم آهنگ و هم آلبومی که از آن گرفته شده است با انرژی تقریباً دور از عقلانیت خنک کننده و خنک کننده تا آنجا که ممکن است بدست آید. داریور لایسنس – تصنیف قدرتمند برجسته ای که با پشتیبانی بی نظیر هواپیماهای بدون سرنشین و ضربات مینیمالیستی پشتیبانی می شود . در میان ویرانه های عشق اول نوشته شده است. در سن 18 سالگی .

رودیکرد احساسی آلبوم

رودریگو ، احساساتی ، خشمگین ، غرق در خود ترحم ، از نحوه حرکت دوست پسر سابق خود متزلزل می شود (“من فقط نمی توانم تصور کنم که حالا که من رفته ام چگونه می توانی خیلی خوب باشی”) کر کرشندو). این فقط در مورد طرد عاشقانه نیست: از نظر رودریگو ، واقعیت به طور غیرقابل برگشتی پاره شده است ، و او به شدت آشفته است. جای تعجب نیست درک اینکه کسی را که قبلاً می شناختید و دوستش داشتید می تواند به طور یک جانبه به یک غریبه کامل برگردد . و با این کار به ظاهر تمام وقت با هم را پاک می کنید .از بزرگترین و ناخوشایندترین شوک های بزرگسالی است.

تاثیر کارگردان روی ویدئو ها

در آینه ای رضایت بخش از فرم و محتوا ، تقریباً هر آهنگ در Sour – که به طور کامل توسط رودریگو و تهیه کننده دانیل نیگرو نوشته شده است .به طرز کاهنده ای ، به صراحت و با هیچ یک از کلمات سالاد بی معنی که ستارگان مهمانی در پشت آن پنهان می کنند .

به بزرگی این پیشرفت می پردازد. رودریگو تصور می کند که با استفاده از فشار جدیدش بر روی پاپ تیلور سوئیفتی از دژاوو ، تاریخ های بازیافت قبلی خود را بازی می کند (“مثل ما رفتار نکنید که ما نیز آن کار را نکردیم”). پاپ پانک جذاب Good 4 U در کنایه از همه چیز باورنکردنی است.

حس درمانگری

“حدس می زنم درمانگری که برای شما پیدا کردم ، او واقعاً کمک کرد.” او هنوز ریاکاری بیشتری درباره خائن غمگین و باشکوه کشف می کند – “یادت هست من او را بزرگ کردم و تو به من گفتی که من پارانوئید هستم؟”  و اساساً در مورد “کافی برای شما” کبود شده است: “من دلسوزی شما را نمی خواهم ، فقط می خواهم خودم را برگردانم.” رودریگو از آلبوم به عنوان راهی برای انجام آن استفاده می کند ، و بارها و بارها شرایط واقعی خود را تنظیم می کند.

کنار قرار  گرفتن تمام حس ها در آهنگ

و اگر به نظر می رسد که او رکورد شکسته ای است ، این نکته است: آنچه باعث می شود Sour به یک آلبوم عالی تبدیل شود . این است که سازنده آن از ایجاد دردسر برای خود نترسد. در اوایل این ماه ، رودریگو در مصاحبه ای با گاردین ، ​​گفت که او افتخار می کند که این سابقه در اطراف احساساتی است که “به ویژه برای دختران از نظر اجتماعی قابل قبول نیستند: عصبانیت ، حسادت ، کینه ، غم”. حتی این عنوان احیای کلمه “ترش” است .

مفهوم تلخ

با مفهوم آن از زنان تلخ و نامطلوب. با توجه به اینکه به زنان گفته می شود نسبت به مردان بی علاقه باشند . زیرا مبادا آنها آنها را بترسانند ، نوشتن یک آلبوم کامل در مورد اینکه چگونه عصبانی و ویران شده اید و اینکه همسر سابق شما را فراموش کرده است ، به نظر می رسد نوعی از مواردی است که دوست خوب به شما توصیه می کند. اما سایه های قدرت شکنندگی که در کل شرکت وجود دارد دلیل این امر است که بسیار کاتارتیک و جذاب است.

Olivia Rodrigo: Good 4 U

البته ، احساسات معدن رودریگو منحصر به دوران نوجوانی نیست ، اما Sour هنوز یک آلبوم با شکوه نوجوان است. آسیب پذیری اخیراً تبدیل به کلید واژه ای برای نسلی از موسیقی دانان جوان (و جوانان مدار) شده است که مشتاقانه باز می گویند درمورد زندگی درهم و برهم و درونی که حول اضطراب ، عزت نفس پایین و طرد عاشقانه می چرخد.

شکل عاطفی ترانه

کام عاطفی رودریگو به این محدود نمی شود: در اینجا عصبانیت زیادی وجود دارد و دستور زبان عمومی نیز با هم مطابقت دارد. درب بازکن درخشان Brutal قبل از اینکه رودریگو اصرار کند همه چیز “نامرتب” شود و آهنگ به سرعت در alt-rock 90s با آهنگ متوقف شود ، متوقف می شود و باعث توقف چشم در چشم شما می شود. در عین حال Good 4 U کانال جدیدتری از سنگ را کانال می کند: یک تکه پاپ پانک الکترو رنگ ، شاید DNA را کمی بیش از حد با تجارت بدبختی Paramore تقسیم کند – اما مراقبت از آن وقتی که باعث خشم تف به سرخوشی عفونی می شود ، سخت است ماهرانه

استفاده از ساز های آکوستیک در لایه های اصلی آهنگ

در چند ترانه ، رودریگو آواز خود را بر روی چهره های گیتار با انگشت جمع شده به سبک شیرین عوامانه (Enough for You، Favorite Crime) می خواند ، در حالی که Deja Vu با کوبه های مبهم ، خراب کننده و خط مصنوعی پشه بازی می کند. با این حال ، اکثر Sour ریشه در سبک موفقیت اصلی آن دارد: آدل با تیلور دیدار می کند.

فضای بدون ماجراجویی

دوست داشتنی و غیر ماجراجو ، متفکر اما به سختی زمین جدیدی را می شکند. که کاملاً اصطلاحاً اصولی یا استیودنی خواندن نیست. از روشی که زنگ هشدار کمربند ایمنی خط پیانوی اولیه را به وجود می آورد تا هواپیماهای بدون سرنشین شکم پرنده که به طور پراکنده در مخلوط کم به نظر می رسند ، مجوز رانندگان دیگر سوخت دقیق میراث تولید دقیق و کم مجهز است که توسط xx تولید می شود و اکنون پایه و اساس آن است برای مقدار زیادی از پاپ مدرن است. رودریگو باتوم را با کلاس و جذابیت جمعی حمل می کند ، حتی اگر بعد از مدتی اوضاع کمی شبیه شود.

تکراری نبودن موضوع ترانه ها

به طور معجزه آسایی ، موضوع هرگز بیش از حد تکراری به نظر نمی رسد ، اما رودریگو در انتها اعصاب خود را از دست می دهد. با بستن شماره Hope Ur Ok ، او نگاه خود را به سمت بیرون معطوف می کند تا در مورد افرادی که روزگاری می شناختند .  در زندگی خود سختی هایی را تجربه کرده اند بخواند.

این آهنگ به اندازه تمیز کننده کام نزدیک است به همان اندازه که آهنگی با چنین احساسات گزافی می تواند بدست بیاورد . اما خوشبختانه نزدیک بینی شکوهمند Sour را تحت الشعاع قرار نمی دهد. مجموعه ای از پاپ صیقل داده شده و زود موفق که به عنوان یکی از خوشایندترین آلبوم های فروپاشی تاکنون شناخته شده است. ساخته شده