اخبار داغ :

هدف من جذب مخاطب تین ایجر است

موسیقی پارس: این قطعه که به گفته این خواننده از اولین آلبوم رسمی‌اش جامانده، یکی از تجربه های آهنگسازی‌ وی، با ترانه ای از «سامی تحصیلداری» و تنظیم «معین ادیم» است. همچنین «بهنام حکیم» به‌عنوان نوازنده گیتار و بوزوکی در آن حضور دارد.

 

این خواننده که با حضور ده‌ساله‌اش در عرصه موسیقی هنوز جوان است آخرین تک آهنگش را در زمستان سال گذشته به انتشار رسانده و نوروز امسال با تیتراژ برنامه «قاصدک» از آنتن شبکه نسیم به تلویزیون آمد و صدای او را با قطعه‌ای ارزشی در برنامه «شهر باران» در ماه مبارک رمضان شنیدیم و «تو که باشی» نخستین تک آهنگ منتشرشده از ساربانی در سال 95 محسوب می‌شود.

 

وی در خصوص قطعه «تو که باشی» اظهار کرد: «این قطعه از قطعات جامانده آلبوم است که تصمیم گرفتم با توجه به فضای انرژیک کار، پیش از انتشار آلبوم آن را به گوش مخاطبانم برسانم و از طرفی در ساختار موسیقایی هدف من جذب مخاطب تین ایجر است.»

 

امید ساربانی در پایان از انتشار قطعاتی پیش از آلبوم خود خبر داد و گفت: «مخاطبانم در این قطعات فضای متفاوتی از آلبوم را خواهند شنید و پس از انتشار آلبوم تمامی این سینگل تراک‌ها به‌صورت یک مجموعه منتشر می‌شود.»

 

در ادامه می‌توانید قطعه «تو که باشی» با صدای امید ساربانی را بشنوید و دانلود کنید: