اخبار داغ :

هشت سال زمان برای ساخت آلبوم جدید

هشت سال برای آلبوم جدید

هشت سال از آلبوم قبلی Hypocrisy میگذرد و اکنون آنها با آلبوم جدید Worship که شامل 11 ترانه وحشیانه و بادقت ساخته شده بازگشته اند.

گروه Hypocrisy که به ادغام عناصر مدرن و قدیمی معروف است، بار دیگر راهی برای ترکیب ایده‌های نوآورانه با صدای کلاسیک پیدا کرده است تا چیزی را که شنوندگان متال می‌توانند با هیبت و قدرت وحشیانه مصرف کنند را ارائه دهد.

صحبت درمورد UFO

با توجه به این که دولت ها بالاخره اعتراف کردند که بشقاب پرنده ها واقعاً وجود دارند و بشریت در تلاش است تا از وضعیت بحرانی اخیر نجات پیدا کرده و بهبود یابد، اکنون مناسب ترین زمان برای انتشار جدیدترین آلبوم Hypocrisy با مضمون اشعاری همچون زامبی ها، محکوم کردن صنعت داروسازی و تصرف زمین توسط فرازمینیان و بیگانگان است.

کاوری مناسب آلبوم جدید

تصویر کاور آلبوم که مناسب با نام آلبوم است توسط Blake Armstrong (طراح کاور آلبوم گروه های Kataklysm، Carnifex و In Flames) طراحی شده است و توده ای از انسان ها را نشان میدهد که با بی خردی دستان خود را بسوی آسمان دراز کرده اند در حالی که سفینه‌های فضایی درخشانی برای فرود بر تمدن‌های خاکی و معابد مایا به سمت پایین پرتو می‌تابند.

کاور آلبوم در حقیقت به تاریخچه رابطه بین بشر و فرازمینیان می پردازد. Peter Tägtgren میگوید: آنها برای جمع آوری بازخواهند گشت و عده ای را باخود خواهند برد!

موسس گروه، Peter Tägtgren  درموردآلبوم جدید میگوید:

ما دوسال است که این آلبوم را اینجا و آنجا ضبط میکنیم و اکنون تمام شده است! شاید در انتظار زمان مناسب بود تا منتشر شود زیرا موضوع برخی از ترانه  های آن در حال حاضر (باتوجه به شرایط کنونی جهان) واقعی تر از چند سال پیش به نظر می رسند.

از همه شما بخاطر انتظاری که کشیده اید متشکریم.