اخبار داغ :

همکاری حجت اشرف زاده با گروه موسیقی آلمانی شیلر

شیلر و حجت اشرف زاده

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: حجت اشرف زاده با گروه موسیقی آلمانی «شیلر» به سرپرستی کریستوفر فون دیلن همکاری خواهد داشت.
اشرف زاده خواننده ی مطرح کشورمان، در تولید آلبوم کریستوفر آلمانی، وی را همراهی کرده است.
روز گذشته در تهران یکی از قطعات این آلبوم موسیقی جدید به همراه حجت اشرف زاده به عنوان خواننده، ضبط شد و جدیدترین اثر این گروه مطرح بین المللی با آواز ایرانی وارد بازار موسیقی خواهد شد.

گروه موسیقی شیلر برای اولین بار آذرماه سال گذشته کنسرتی به مدت 5 شب در تهران و برای دوستداران موسیقی الکترونیک برگزار کرد و در دومین حضورش در تهران برای برگزاری کنسرت، با اجرای قطعه ی برلین_تهران باعث پیوند این دو کشور در عرصه ی موسیقی شد.
همچنین در ساخت موزیک ویدئو قطعه ی برلین_تهران از تصاویر شهر تهران نیز استفاده شد و پخش این موزیک ویدئو در کنسرت های این گروه باعث جلب توجه حاضران می شد.
در آخرین سفر گروه موسیقی شیلر به تهران، فون دیلن با شنیدن قطعاتی از حجت اشرف زاده، تصمیم گرفت تا در آلبوم جدید خود با این خواننده ی ایرانی همکاری داشته باشد.

مصطفی کبیری تهیه کننده ی برگزاری کنسرت های این گروه در تهران، در خصوص این همکاری توضیح داد که تیم برگزاری کنسرت‌های گروه شیلر در تهران، نگاه صرفاً بیزینسی به برگزاری اجراهای خارجی در ایران نداشته است و ما از ابتدا قصد داشتیم علاوه بر برگزاری کنسرت‌هایی با استانداردهای بین‌المللی در تهران، با معرفی موسیقی ایران به هنرمندان مطرح بین‌المللی، فضایی را برای همکاری و تعامل در این عرصه ایجاد کنیم و بتوانیم موسیقی ایران را از طریق چنین همکاری‌هایی به مردم دنیا در فضایی گسترده‌تر معرفی کنیم.

او در ادامه بیان داشت که این همکاری موجب می‌شود تا بسیاری از مردم دنیا با آواز ایرانی آشنا شوند و امیدوارم این همکاری‌ها، دوطرفه و ادامه‌دار باشد. ما تا امروز شاهد همکاری‌های هنرمندان ایرانی برای ضبط آلبوم شخصی‌شان با برخی هنرمندان بین‌المللی بودیم اما این همکاری برای یک آلبوم گروه مطرح بین‌المللی است و همین امر باعث می‌شود که موسیقی ایران و هنرمندان ایرانی به دنیا معرفی شوند.

این همکاری که تلفیقی از موسیقی الکترونیک و آواز ایرانی است به زودی در سطح بین المللی منتشر خواهد شد و اخبار مربوط به این همکاری اطلاع رسانی می شود.