اخبار داغ :

هواداران غرق در «نوستالژی» شدند

موسیقی پارس-نیما باقری: شامگاه چهارشنبه 1مهرماه سالن میلاد نمایشگاه تهران میزبان هواداران خواننده ای بود که به زودی پرده از ششمین آلبوم خود بر می دارد.

کنستری که به نوعی می توان آن را آخرین کنسرت قبل از آلبوم جدید «فرزاد فرزین» دانست. «نوستالژی» کنسرتی بود که هواداران قدیمی فرزین تمامی خاطراتشان با آهنگ های او را دوره کردند. این کنسرت هماهنند اسمش با کنداکتوری نوستالژیک آغاز شد که سرآغاز آن پخش ویدیویی از کودکی فرزاد فرزین تا به امروز بود، طبق برنامه ریزی قبلیپیش از اجرای هر آلبوم  تیزر آن  پخش می شد، «شراره» یکی از خاطره انگیز ترین آهنگ های این خواننده شروع کننده کنسرت بود که انتخاب هوشمندانه ای محسوب می شد. همچنین در ادامه «من و تو»، «پشت صحن»، «ریمیکسی از آلبوم تعقیب»، «به تو مدیونم»، «شانس»، «کی می تونه»، «دونه دونه»، «چیکه چیکه»، «فال»، «نه»، «با تو»، «بچه»، «دوری»، «برگرد»، «ماه عسل» و «ای وای» اجرا شد.

«اميرميلاد نيكزاد»، «احمد امين پور»، «ياشار خسروي»، «مهران خليلي»، «مهرداد معافي»، «تايماز اطاعتي»، «امير عباسي مهر» و «سهراب رمضان زاده» نوازندگان کنسرت «نوستالوژی» بودند. پیمان عیسی زاده نیز به عنوان مدیر برنامه در کنار گروه شوک حضور داشت.

 

 

منبع : اختصاصی موسیقی پارس