اخبار داغ :

واکنش رضا رشیدپور به انتقادات علیه حمید هیراد

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: رضا رشیدپور در برنامه صبحگاهی حالا خورشید، به گزارش یک روزنامه درباره حمید هیراد واکنش نشان داد.

رشیدپور حین بررسی روزنامه های صبح کشور، با خبری درباره ی حمید هیراد و عکس او در روزنامه مواجه شد؛ با عنوان کارت بکش خواننده شو. رضا رشیدپور پس از خواندن این گزارش، درباره آشنایی خود با حمید هیراد بیان کرد: ” من حمید هیراد را یک بار به مدت سه یا چهار دقیقه دیده ام و یکی از آهنگ هایش را به این دلیل که در برنامه پخش می شد شنیده ام. بنابراین نه علاقه ای به موسیقی او دارم نه رفاقتی با او دارم” .

در ادامه رشیدپور از نقدهای تند عده ای که در چندوقت اخیر، نسبت به حمید هیراد داشته اند، انتقاد کرد و بیان داشت که به تاراج بردن آبروی او کار پسندیده ای نیست و همچنین در فضای مجازی، نمی شود از اصالت برخی خبر ها مطمئن شد.

او همچنین در انتقاد به تلویزیون برای پخش این خبرها گفت: ” من دیدم که در تلویزیون خودمون هم این اتفاقات و پخش این اخبار، متاسفانه صورت گرفته و به تلویزیون هم انتقاد می کنم”.

وی در آخر تاکید کرد که تا زمانی که صحت و درستی قضیه مشخص نشده است، نباید آبروی آن شخص را به بازی گرفت.

گفتنی است حمید هیراد در پی واکنش هایی که نسبت به کنسرت اخیرش پیش آمد، از منتقدان و خبرنگاران دعوت کرد تا برای اتمام حواشی در کنسرت نهم مرداد او حضور یابند.