اخبار داغ :

«پرتره آهنگ‌ساز در جوانی» اثری از امین شریفی منتشر شد

موسیقی پارس_شکوفه صادقی: آلبوم موسیقی بی‌کلام «پرتره آهنگساز در جوانی» اثری از «امین شریفی»، به حمایت مؤسسه هنری و موسیقی «ارغنون»، روانه بازار موسیقی کشور شد و همزمان با انتشار فیزیکی اثر، می‌توان آن را از طریق سایت «ریتمو»، به‌صورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.
این اثر کلاسیکال که به کوشش «امین شریفی» تهیه شده‌است؛ در قالب ۹ قطعه با نام‌های «کوئینتت شماره۲»، «طرح هایی برای آکاپلا»، «مونولوگ برای تنهایی آهنگساز-شماره۲»، «کوئینتت شماره۱(سوگواری»، «کوارتت ایرانی»، «چرا چونین باید»، «معما»، «گذرگاه شرقی»، «مونولوگ برای تنهایی آهنگساز-شماره۱» می‌باشد.
این آلبوم ، مجموعه‌ای از آثار شریفی از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ است که توسط هنرمندان «آنسامبل موسیقی معاصر پیرو-تهران» و «آنسامبل Breakout » در ایران، امریکا و آلمان اجرا و ضبط شده است.
عنوان این اثر ، با الهام از نام اولین رمان «جیمز جویس» نویسنده ایرلندی با عنوان «پرتره مرد هنرمند در جوانی»، برای این آلبوم انتخاب شده است.
گفتنی است که آلبوم موسیقی بی‌کلام «پرتره آهنگساز در جوانی» اثری از «امین شریفی»، به حمایت مؤسسه هنری و موسیقی «ارغنون»، روانه بازار موسیقی کشور شد.
علاقه‌مندان می‌توانند‌ همزمان با انتشار فیزیکی اثر، آن را از طریق سایت «ریتمو»، به‌صورت آنلاین و قانونی خریداری کنند.