اخبار داغ :

«پشیمونی» با صدای امیر فخرالدین منتشر شد

موسیقی پارس- سام شرف زاده:قطعه «پشیمونی» حاصل همکاری امیر فخرالدین سعید سامانی به عنوان ترانه سرا و سیاوش مطلبی به عنوان تنظیم کننده است. گفتنی است نام سیاوش مطلبی به عنوان نوازنده گیتار اکوستیک و گیتار الکتریک در کنار اسم مرسل نوازنده ساکسیفون در کارنامه این اثر قرار دارد.  لازم به  ذکر است میکس و مستر این قطعه توسط سهند انتظام انجام شده که سابقه همکاری در اولین آلبوم این خواننده با نام « برج» را به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده داشته  كه سال ٨٦ توسط شركت آونگ (پيام كاست) منتشر شد.  ملودی این اثر نیز توسط خواننده ساخته شده است.

 

 

این خواننده در خصوص آهنگ «پشیمونی» به رسانه های موسیقی گفت:” در تمامی قطعاتی که می سازم، هم به نظر و سلیقه مخاطب توجه می کنم، هم به سلیقه خودم و هم به آنچه که باید ساخته شود تا فضای یکنواخت موسیقی کشور تغییر کند. «پشیمونی» اثری است که خیلی ها آن را تجربه کرده اند و با توجه به پتانسیل ترانه و ملودی، رگه های موسیقی راک در تنظیم دیده می شود.”

 

 

 

وی در ادامه صحبت های خود در مورد آینده موسیقایی اش گفت:” مشغول تهیه چند تک آهنگ دیگر هستم و این را هم بگویم که چند قطعه آماده هم دارم. با توجه به تعداد زیاد آثاری که روزانه منتشر می شود،به قسمت پخش قطعات توجه خاصی دارم و تمام سعی خود را به کار گرفته ام تا آهنگ هایم به خوبی و از بستر درست به گوش مردم برسد. برنامه های دیگری هم دارم که اخبار آن ها را در وقت مناسب از طریق رسانه های موسیقایی معتبر منتشر خواهم کرد.”

 

 

در ادامه می توانید این قطعه به صورت زنده بشنوید و دانلود کنید

 

 

منبع: اختصاصی موسیقی پارس