اخبار داغ :

چاوشی: تا بیستم مرداد ماه منتظر صدور مجوز آلبوم «ابراهیم» خواهیم بود

محسن چاوشی

موسیقی پارس_فاطمه فرج الله زاده: محسن چاوشی پس از انتشار چندین آلبوم که تقریبا تمامی آن‌ها با استقبال بسیار خوبی همراه بوده است، به زودی جدیدترین اثر خود را منتشر می کند؛ آلبومی که پس از آثار بسیار موفق سریال شهرزاد و آثار ماندگاری مانند «خوزستان»، باید جوابگوی سطح بالای توقعات هواداران چاوشی باشد.

خواننده قطعه «سنگ صبور»، جدیدترین آلبوم خود را با عنوان ابراهیم، برای کسب مجوز، پنجم مرداد سال گذشته به دفتر موسیقی وزارت ارشاد ارسال کرد اما تاکنون (16 مرداد ماه 97)، مجوز آن صادر نشده است. این اتفاق با شایعه ممنوع الکاری چاوشی نیز همراه شد که  مدتی قبل، وی با انتشار پستی اینستاگرامی، درباره این خبر، بیان داشت:
«آلبوم ابراهیم در حال طی مراحل اخذ مجوز با همکاری کامل دفتر موسیقی است که زمان انتشار آن به زودی اعلام می شود؛ لطفا به مصاحبه های مختلف و شایعات هم توجه نکنید.
خبر ممنوع الفعالیتی هم شایعه ای بیش نیست که عده ای دنبال داغ کردن تنور رسانه خود هستند.»

اما به نظر می رسد که دیگر کاسه صبر محسن چاوشی لبریز شده است و او با انتشار یادداشتی در صفحه رسمی خود، اعلام کرد که تنها تا بیستم مرداد ماه، منتظر صدور مجوز آلبوم «ابراهیم» خواهد بود و در غیر این صورت، آلبوم را منتشر می کند.

وی در این خصوص در صفحه مجازی خود نوشت:

«با سلام؛
در ابتدای فعالیتم بعد از شش سال تلاش برای دریافت مجوز و فعالیت به صورت رسمی در چهارچوب معیّن همیشه تلاش کرده ام در اصول و قوانین حالا یا موافق یا بعضا مخالف سلایق شخصی ام‌ جهت احترام قدم بردارم اما حالا…
“من از مفصل این نکته مجملی گفتم”
“تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل”

نظر به پیگیری های مکرر تهیه کننده و مدیر اجرایی آلبوم “ابراهیم” تا این لحظه موفق به دریافت مجوزات از وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نشدیم.

با توجه به وقفه طولانی مدت و احترام به مخاطبینم و جهت دل گرمی این روزهای سخت به اتفاق تهیه کننده تصمیم به انتشار آلبوم در مرداد ماه گرفتیم.

بدیهی است که تا تاریخ ۲۰ مرداد ماه مثل ۹ ماه پیش منتظر میمانیم در غیر اینصورت با احترام تقدیم خواهد شد.
شایان ذکر است آلبوم دارای کپی رایت بین المللی است و قوانین حق و حقوق مولفین و مصنفین رعایت خواهد شد.

من غریبم و غریب را کاروانسرا لایق است…….»

گفتنی است «ابراهیم» نام نهمین آلبوم رسمی «محسن چاوشی» است و «شهاب اکبری» و «حسین صفا» از جمله عوامل آلبوم «ابراهیم» هستند.

    دیدگاه های شما

  1. salar گفت:

    دمش گرم سلطان، تا ابد هوادارتیم و حمایت خواهیم کرد