اخبار داغ :

کارن همایونفر ساخت موسیقی فیلم روسی را برعهده می گیرد

کارن همایونفر

موسیقی پارس_شبنم فتاحی: کارن همایون فر که اثار مهمی را از خود بر جای گذاشته است، با موسیقی متن فیلم «روسی» در جشنواره فیلم فجر حضور می یابد. فیلم «روسی» چهارمین فیلمی می باشد که توسط امیرحسین ثقفی کارگردانی می شود.

از دیگر آثار این کارگردان می توان به مرگ کسب و کار من است، همه چیز برای فروش و مردی که اسب شد اشاره کرد. قصه این فیلم درام اجتماعی بوده که در بستر جامعه نیز رخ می دهد.

فیلم روسی به تهیه کنندگی اکبر ثقفی به سکانس پایانی خود رسیده است. همچنین این تهیه کننده از حضور این فیلم در سی و هفتمین جشنوراه ملی فیلم فجر خبر داد.

کارن همایونفر موسیقی دان و آهنگساز کشورمان ساخت موسیقی فیلم روسی را برعهده گرفت، آرش قاسمی نیز در حال صداگذاری این پروژه می باشد.

در فیلم روسی بازیگرانی همچون میلاد کی مرام، امیز آقایی، صابر ابر، کامران تفتی، طناز طباطبایی، محمود نظرعلیان، حسین مسلمی، بهمن صادق حسنی و سپیده گلچین به ایفای نقش می پردازند.

شراره سروش طراح صحنه و لباس،  محسن دارسنج طراح گریم، هادی اکبرخواه مدیر تولید، هادی افشار و امین جعفری مدیران فیلمبرداری، کاوه قاسم زاده برنامه ریز و فاطمه ثقفی دستیار اول کارگردان و منشی صحنه از دیگر عوامل این پروژه می باشند.