اخبار داغ :

کاکوبند: ما در اندیشه و آرزوی جهانی نو هستیم

کاکوبند

موسیقی پارس_کیمیا پوراحمد: دومین آلبوم رسمی «کاکوبند» به نام «دنیای نو» منتشر شد. این آلبوم شامل هفت قطعه با نام های «طغیان»، «دنیای نو»، «بیابانی»، «وانیا»، «عشق»،‌ «رویا‌ی فردا» و «دعوت» می باشد.

«نیما صرافی مهر» آهنگساز، تنظیم کننده ، میکس و مسترینگ، «امیر علیزاده» مشاور تنظیم، آهنگسازی و طراحی ریتم و صدا و «پویا صرافی مهر» آهنگساز و تنظیم کننده، از جمله عوامل فعال در آلبوم جدید کاکو بند هستند. علاوه بر آن، آوای این قطعات بر عهده «نیما صرافی مهر» و «پویا صرافی مهر» بوده است.

اعضای این گروه در بخشی از آلبوم خود برای مخاطبانشان نوشته اند: «ما همه در دنیای قلب هایمان با هم برابریم و به هم نیازمند. و ما در اندیشه و آرزوی جهانی نو هستیم. جهانی که در آن سنگ های تنها و کوچک بیابان محترم اند. جهانی که در آن صدای قلب ها شنیده می شود. جهانی که در آن تنی در بند نیست. دلی آزرده نیست. طبیعت افسرده نیست. امروز روی درختان را بوسیدم. مه را در آغوش کشیدم و در خاک خوابیدم. به امید جهانی نو، آری… به امید آن روز.»

دغدغه اصلی کاکوبند حضور در بازار جهانی موسیقی است و از نکات قابل توجه در آثار این گروه، نوع موسیقی آن است که ترکیبی از موسیقی غرب همراه با احساسات اهالی شرق می‌باشد و موضوع اصلی آثارشان بر پایه انسانیت است.
همچنین آوا های به کار رفته در قطعات منتشر شده از این گروه معنا و مفهوم خاصی ندارد و به همین دلیل در ساخت این قطعه ها، محدودیت زبانی وجود ندارد که این خود دلیلی برای جذب مخاطبان غیر ایرانی برای این آثار می باشد.

شایان ذکر است کنسرت کاکوبند پس از مدتی دوری از صحنه، با اجرای قطعات آلبوم جدیدشان، پنجشنبه 9 اسفند در سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد که علاقه مندان به حضور در این کنسرت، برای تهیه بلیت می توانند به سایت www.tik8.com مراجعه کنند.