اخبار داغ :

کنسرت «امید حاجیلی» و «علی پارسا» به علت برودت هوا لغو شد

موسیقی پارس: کنسرت «امید حاجیلی» که قرار بود امشب در انزلی برگزار شود به علت سرمای شدید و بارش برف لغو و برگزاری آن به زمان دیگری موکول شد. گفتنی است تهیه کننده این کنسرت پول بلیط را به هواداران بر می گرداند.
همچنین کنسرت «علی پارسا» که طبق برنامه ریزی می بایست امشب ۱۴ بهمن در لنگرود برگزار شود؛ وی با یک روز تاخیر در ۱۵ بهمن به روی صحنه خواهد رفت.
«حاجیلی» در این رابطه نوشت:
«سلام دوستای عزیزم در انزلی. بعد از کنسرت تهران شبانه به سمت انزلی حرکت کردیم، با توجه به اینکه بخشی از مسیر رو هم اومدیم ولی بنا به دلیل شرایط بد هوا و جاده متاسفانه قسمت نشد که بتونیم فردا در خدمتتون باشیم و مجبور به برگشت شدیم، واقعا شرمنده همه اون عزیزانی شدیم که لطف کردند و بلیط تهیه کردند، امیدوارم خیلی زود بتونیم یه کنسرت پرانرژی اونجا داشته باشیم و جبران بشه…پول بلیط ها رو تهیه کننده محترم به شما برمیگردونن،به امید دیدار زود»
«علی پارسا» نیز در رابطه با تغییر زمان برگزاری کنسرت نوشت:
«سلام و احترام ، به همه ي عزيزان گيلاني ، همينطور كه ميبينيد برف سنگيني اومده، تمام راه هاي اصلي مسدود شده، به دليل درخواستها و تماسهاي مكرر شما عزيزان، و با توجه به بارش سنگين برف ، كنسرت امشب لغو شده، و به فردا شب ١٥ بهمن ماه ، ساعت ١٩ در سالن لوتوس ، موكول شد، جهت اطلاعات بيشتر با اين شماره تماس بگيريد ٠٩١٢٣٤٣٤٦٠٨ ،
اين تصميم جهت رفاه حال شما عزيزان گرفته شده، چون واقعا تردد در مسيرهاي گيلان بسيار سخت و كند هستش، منتظر ديدار تك تك شما مهربانان هستم. پس قرار ما فردا شب ١٥ بهمن ماه تالار لوتوس، ساعت ١٩ . باتشكر علي پارسا»