اخبار داغ :

اجرای به یادماندنی حمید هیراد در برج میلاد تهران

کنسرت حمید هیراد

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: حمید هیراد، خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، شامگاه 11 دی ماه سال جاری به همت موسسه فرهنگی هنری «آوازی نو» اجرای زمستانی خود را طی دو سانس در مرکز همایش های برج میلاد تهران به روی صحنه برد و شبی خاطره انگیز و پر از شور و هیجان را برای هواداران خود در پایتخت رقم زد.

حمید هیراد با قطعه «مستم کن» اجرای خود را آغاز کرده و در میان تشویق مخاطبان حاضر در سالن به روی استیج آمد. وی پس از اجرای اولین قطعه و خوش آمدگویی به مخاطبان حاضر در سالن بیان داشت: “امیدوارم یک شب پر از عشق، جاودانه و بیادموندنی رو در کنار هم بسازیم”. قطعه «بی تاب»، اثر مشترک این خواننده پاپ و گروه محبوب پازل ، دومین قطعه اجرا شده توسط حمید هیراد در این کنسرت بود. هیراد قطعه سوم اجرا شده در این شب با نام «عشق» را به افرادی تقدیم کرد که عشق خود را در دل تا ابد زنده نگه می دارند و با اجرای فوق العاده این اثر زیبا قدرت صدای خود را به رخ کشید. «رسوایی»، «نیمه جانم»، «یار»، «انفرادی»، «شوخیه مگه»، «هلهله»، «شب که شد»، «فراموش کن»، «دلارام» و «معشوقه» از دیگر قطعاتی هستند که توسط حمید هیراد و گروه نوازندگان اجرا شد.

گفتنی است اجرای قطعه فراموش کن در ثانیه های آخر با دف زنی حمید هیراد همراه شد. همچنین وی پیش از اجرای قطعه شوخیه مگه ساز سه تار بدست گرفت و چند دقیقه با مهارت و زیبایی به نواختن این ساز پرداخت.

حسین نظری (سرپرست گروه نوازندگان)، مهرداد نوروزی (نوازنده گیتار الکتریک)، سعید جامع (نوازنده درام)، حامد گلچهر (نوازنده گیتار الکتریک)، مجید مصطفایی (نوازنده گیتار باس) و سید سروش احسانی (نوازنده پرکاشن) اعضای بند حمید هیراد در کنسرت تهران را تشکیل می دادند که با هنرنمایی باعث ایجاد فضایی شاد در سالن برگزاری کنسرت شدند.

امیر مقاره، خواننده گروه محبوب ماکان و عبدالجبار کاکایی، شاعر و ترانه سرای سرشناس کشورمان، به عنوان مهمانان ویژه در این کنسرت حضور داشتند. حمید هیراد همچنین تشکری ویژه از حسن اردستانی، مدیر موسسه آوازی نو، کرد و همچنین بیان داشت که زندگی کاری خود را مدیون این شخص می باشد.

در پایان حمید هیراد با اجرای مجدد قطعه محبوب «شوخیه مگه» با تشویق بی امان هواداران صحنه را ترک کرد.

در ادامه می توانید گزارش تصویری این کنسرت را از نگاه صبا فیض آبادی مشاهده کنید: