اخبار داغ :

کنسرت را با نظر موافق پزشک معالجم برگزار می کنیم

موسیقی پارس: بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ کشورمان در یک نشست خبری از جزئیات تازه‌ترین کنسرت موسیقی خود و آلبوم جدیدی که قرار است بعد از ایام محرم و صفر روانه بازار موسیقی شود، سخن گفت.

 

نشست خبری بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ کشورمان صبح امروز چهارشنبه ۲۵ شهریور ماه با حضور این خواننده و تعدادی از عوامل برگزاری کنسرت وی در سالن کنفرانس مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

 

بهنام صفوی در ابتدای این نشست خبری گفت: خوشحالم که بالاخره این فرصت دست داد تا بعد از سپری کردن دوران بیماری خود، مجددا در خدمت هواداران باشم و در این نشست به تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی خود بپردازم. حدود دو سال پیش بود که متوجه شدم از ناحیه مغز دچار مشکلاتی هستم و تقریبا از همان دوران بود که درمان خود را آغاز کردم. اما حدود چهار ماه پیش مشکل من جدی‌تر شد و بنا به توصیه پزشکان، موظف به عمل جراحی شدم تا اینکه تیرماه امسال در بیمارستان بستری شده و این عمل جراحی روی مغز من صورت گرفت. البته بعد از عمل جراحی پزشکان برایم استراحت مطلق تجویز کردند و صراحتا اعلام شد که من به هیچ عنوان فعلا نمی‌توانم کنسرت یا آلبومی را به بازار موسیقی ارائه کنم مگر اینکه این اقدام با اجازه تیم پزشکی باشد.

بالاخره پزشکان راضی شدند

صفوی بیان کرد: خوشبختانه و به یاری خداوند متعال و به واسطه تیم پزشکی خوب بیمارستان از جمله پرفسور باباپور، اتفاقات خیلی خوب پیش رفت و در زمان کوتاهی من سلامتی را احساس کردم. هر چند به دلیل عمل سنگینی که روی من انجام شد، دیگر همه چیز مانند گذشته نیست اما همین که دوباره سرپا شدم و می‌توانم دوباره در خدمت طرفداران باشم، امتیاز بزرگی است. باور کنید که تیم پزشکی من راحت اجازه برگزاری کنسرت را به من نمی‌داد. اما با توجه به اینکه برگزاری کنسرت می‌توانست در روحیه من نقش اساسی ایفا کند بالاخره تیم پزشکی در شرایط بسیار سخت اجازه دادند تا با مراقبت‌های ویژه موفق به برگزاری یک نوبت کنسرت در مرکز همایش‌های برج میلاد شوم و حالا بسیار خوشحالم که این روحیه به من داده شده و بار دیگر می‌توانم خود را روی صحنه محک بزنم و در خدمت طرفداران باشم.

وی درباره جزئیات کنسرت خود که روز هفدهم مهرماه امسال در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود، گفت: در این کنسرت منتخبی از آلبوم‌های قبلی من به همراه قطعات نوستالژیکی که مخاطبان و هواداران آنها را دوست دارند، اجرا خواهد شد. ضمن اینکه در زمینه گروه اجرایی نوازندگان نیز چون به نتیجه قطعی نرسیده‌ام، ترجیح می‌دهم طی روزهای آینده به معرفی آنها بپردازم. این در حالی است که تمام قطعات کنسرت به صورت زنده اجرا می‌شود و هیچ پلی‌بکی در کار نخواهد بود.

صفوی با تقدیر از مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد، بیان کرد: متاسفانه تمام برنامه‌های سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برای برگزاری کنسرت من پر بود، اما خوشبختانه با حمایت ویژه‌ای که از سوی مدیریت مرکز همایش‌های برج میلاد برای بالا بردن روحیه‌ام انجام گرفت، این مکان برای برگزاری کنسرت من فراهم شد که تصور می‌کنم استارت بسیار خوبی برای کارهای آینده ام خواهد بود.

این خواننده افزود: به هر ترتیب با توجه به اینکه دوران شیمی درمانی و پرتو درمانی خود را می‌گذرانم، اثرات این درمان روی حنجره و بدن من وجود خواهد داشت اما من سعی می‌کنم با تمرین کردن، روند رو به بهبودی را طی کنم تا این کنسرت به بهترین شکل ممکن برای مخاطبان اجرا شود. این کنسرت بیشتر نشانه‌ای از حضور و تشکر از طرفدارانی است که همیشه کارهای من را دنبال کردند و در این مدت جویای احوال من بودند. آنها کاری کردند که من بتوانم بهترین روحیه را به دست بیاورم که خوشبختانه این اتفاق افتاده است.

آلبوم جدید بعد از محرم و صفر به بازار می آید

خواننده آلبوم پرطرفدار «عشق من باش» در ادامه این نشست خبری با اشاره به مراحل تولید و ضبط تازه‌ترین آلبوم موسیقی خود که هنوز نامی برای آن تعیین نشده، توضیح داد: مراحل پیش تولید آلبوم از چند سال قبل استارت زده شد، اما به دلیل اینکه ماجراهای بیماری من به وجود آمد، کار متوقف شد تا اینکه بعد از عمل جراحی و اتفاقات خوبی که برای من افتاد، توانستیم کارهای تکمیلی را انجام داده و پروژه را در مرحله مجوز قرار دهیم. فکر می‌کنم طبق برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی تهیه‌کننده آلبوم در نظر گرفته شده، تازه‌ترین اثر موسیقایی من بعد از ایام محرم و صفر، روانه بازار موسیقی خواهد شد.

صفوی تصریح کرد: بیش از دو سال است که درگیر این بیماری هستم و در این مدت تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ام که به هیچ عنوان کسی جز خانواده‌ام از ماجرای بیماری من اطلاع پیدا نکند. اما اینکه طی ماه‌های اخیر در مورد بیماری‌ام اطلاع‌رسانی کردم، فقط به خاطر پیش‌بینی از حواشی‌ بود که ممکن بود فضای موسیقی را ملتهب کند. البته در این مدت خیلی‌ها که حتی طرفدار موسیقی هم نبودند، به بیمارستان آمدند که من جا دارد از آنها تشکر کنم زیرا این مساله با دعای ملاقات‌کنندگان، روی من تاثیر زیادی داشت.

وی گفت: با تمام توان سعی میکنم که بتوانم خودم را سر حال نشان دهم. به طور حتم عوارضی چون لرزش‌های دست، فراموشی‌های مقطعی ناشی از عمل جراحی و امثال اینها وجود دارد و به این شکل هم نیست که خیلی سالم باشم. حتی همین حالا که در محضر شما عزیزان هستم، باید به مرکز پرتودرمانی می‌رفتم اما افتخار می‌کنم که به بهانه برگزاری کنسرت و آلبوم جدیدم، امروز در کنار شما به برگزاری کنسرت‌ها و برنامه‌های متعددی که دارم، اشاره می‌کنم. امیدوارم هر چه زودتر مخاطبانم را ببینم و از آنها تشکر ویژه‌ کنم. ضمن اینکه در اینجا لازم است از همکاری صمیمانه مسئولان دفتر موسیقی وزارت ارشاد و برج میلاد که به خاطر ماجرای روحیه من در برگزاری این کنسرت نهایت همکاری را داشتند، تشکر کنم.

محمدرضا خانزاده تهیه‌کننده کنسرت بهنام صفوی در پایان این نشست توضیح داد: اصلا انتظار نداشتیم که کنسرت بهنام قبل از ایام محرم و صفر اجرا شود اما با همکاری صمیمانه برج میلاد و همچنین مجوزی که پزشکان به ما دادند، مفتخریم که می‌توانیم برگزارکننده کنسرت این خواننده باشیم. اینکه برگزاری کنسرت‌های پاپ در برج میلاد، برگزار شود یا نه، در حیطه وظایف من نیست و بهتر است که این موضوع را با مسئولان برج میلاد در میان بگذارید. اما من به سهم خودم از همکاری این مجموعه برای صدور مجوز برپایی کنسرت در برج میلاد تقدیر ویژه می‌کنم.

منبع گزارش متنی: مهر