اخبار داغ :

کنسرت عاشقانه های پاپ برگزار شد

کنسرت عاشقانه های پاپ

موسیقی پارس_فاطمه فرج الله زاده: کنسرت عاشقانه های پاپ با حضور امیرعباس گلاب، رضا صادقی، روزبه نعمت اللهی، سیامک عباسی، حمید حامی و مهدی یراحی در بیست و چهارمین روز از اردیبهشت ماه ۹۷ و طی دو سانس به همت شرکت فرهنگی هنری اکسیر نوین و تهیه کنندگی محمدرضا خانزاده برگزار شد.
ابتدا رضا تاجبخش با همراهی پیام طونی قطعه ای از مرحوم ناصر چشم آذر را اجرا کردند که با پخش تصاویری از این استاد موسیقی همراه بود و یادش گرامی داشته شد.
سپس با دعوت رضا تاجبخش، اعضای ارکستر و محمدرضا عقیلی (رهبر ارکستر) روی صحنه آمدند.
امیرعباس گلاب اولین خواننده بود که در میان تشویق هواداران روی صحنه حاضر شد و به اجرای دو قطعه پرداخت.
پس از وی، مهدی یراحی دو قطعه را اجرا کرد که یکی از آنها «ماه عسل» بود و با همخوانی کم نظیری از سوی مخاطبان روبه رو شد.
با اعلام و دعوت رضا تاجبخش روزبه نعمت الهی در جایگاه خود قرار گرفت و وی نیز همچون دیگر خوانندگان دو اثر را برای هواداران خواند که با استقبال پرشور مردم، حال و هوایی خاص به سالن بخشید.
«عشق دور» و «خوشبختیت آرزومه» دو اثر بودند که توسط سیامک عباسی اجرا شد.
زمانی که وی قصد داشت صحنه را ترک کند؛ رضا تاجبخش اعلام کرد که مادرش در این کنسرت حضور دارد و از عباسی درخواست کرد تا قطعه ای را به افتخار مادر وی بخواند که او نیز ابیاتی کوتاه را خواند و به مادر تقدیم کرد که مخاطبان از این حرکت وی بسیار استقبال کردند.
در حالی که نور صحنه تاریک شده بود، رضا صادقی در میان استقبال و تشویق های بی امان، روی صحنه آمد و دو قطعه را اجرا کرد که یکی از آنها جدید بود و به زودی منتشر می شود.
رضا تاجبخش با همراهی داریوش صالح پور نیز اثری را اجرا کردند و اعلام داشتند که این قطعه فردا صبح انتشار می یابد.
زمانی که حامی روی صحنه آمد با یادآوری اینکه در این کنسرت هواداران چندین خواننده حضور دارند، از تک تک آنها تشکر کرد و گفت: از وقتی استاد ناصر چشم آذر از دنیا رفتند، غم سنگینی روی قلب من است.
وی اجرای دومین قطعه اش را به استاد ناصر چشم آذر تقدیم کرد.
حامی و امیرعباس گلاب قطعه «دلم گرفت» را با یکدیگر همخوانی کردند و آخرین اثری که در کنسرت عاشقانه های پاپ خوانده شد، قطعه «دلفریب» با اجرای مشترک سیامک عباسی و امیرعباس گلاب بود.

ویدیو های این کنسرت 

 

 

    دیدگاه های شما

  1. ریحانه گفت:

    ممنون از گزارشتون، فقط یه نکته باید اشاره کنم که آقای یراحی آهنگی به نام ماه عسل ندارن و سه تا تیتراژ برای ماه عسل خوندن و آهنگی که در کنسرت اجرا کردن اسمش هرجایی دنیایی هستش