اخبار داغ :

کنسرت «پرواز» فرزاد فرزین بار دیگر در تهران برگزار شد

موسیقی پارس_شهرزاد جعفری: فرزاد فرزین، خواننده ی مطرح موسیقی پاپ، شب گذشته 23 مرداد ماه با اجرایی کم نظیر، شبی خاطره انگیز را برای هواداران تهرانی خود رقم زد.
کنسرت پروازِ فرزاد فرزین، طی دوسانس به همت موسسه ی فرهنگی و هنری «آوای دوران» در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.
در آغاز برنامه و قبل از ورود فرزاد فرزین به روی صحنه، اعضای بندِ شوک یک به یک توسط دیجی کنسرت معرفی شده و به روی استیج حضور یافتند. پس از حضور اعضای گروه شوک بر روی صحنه، ورود فرزاد فرزین به استیج با اجرای نمایشی کوتاه و جذاب و همچنین تشویق بی امان مخاطبان حاضر در سالن، همراه شد.
کنسرتِ «پرواز» با اجرای قطعه ی «پرواز» توسط فرزاد فرزین آغاز شد. فرزین پس از اجرای این قطعه به خوش آمدگویی با مخاطبان پرداخت و همچنین بیان کرد قطعاتی که امشب اجرا خواهند شد، بیشتر از کار های جدید وی می باشند. فرزین پس از اجرای دومین قطعه با نام «عاشقت شدم»، از تک قطعاتی که به زودی منتشر خواهد شد، خبر داد. همچنین به درخواست مخاطبان قرار بر این شد تا فرزاد فرزین، آثاری با ریتم شاد، روانه ی بازار موسیقی کند.
«خنده های تو»، «آره آره»، «نگرانتم»، «کجا دنبالت بگردم» و قطعه ی زیبای «اقیانوس»، آثار اجرا شده در بخش اول این کنسرت بودند.
فرزاد فرزین پس از اجرای قطعه «اقیانوس»، عنوان کرد که امیدوار است قطعات ساخته شده برای سریال «عاشقانه»، برای مردم خاطره ساز شده باشد.
در پایانِ بخش اول این کنسرت، اعضای گروه شوک با نواختن قطعه ای شنیدنی به هنرنمایی پرداخته و ضمن ایجاد فضایی شاد و پرشور، قدرت خود را در نواختن سازها نشان دادند.
پس از هنرنمایی اعضای گروه شوک، موزیک ویدئویی از یکی از قطعات قدیمی فرزاد فرزین با نام «جای خالیت» از آلبوم محبوب «شلیک» برای مخاطبان به نمایش گذاشته شد.
با شروع بخش دوم کنسرت، فرزاد فرزین با آهنگ «مگه چی داری» دوباره به روی صحنه آمد. پس از اجرای قطعه ی محبوب و خاطره انگیز «عاشقانه» و همچنین قطعات «یه خواهش»، «شمال» و «دیوونه» در قسمت دوم این برنامه، هواداران یک صدا از فرزاد فرزین خواستند تا قطعه ی «روزهای تاریک» را نیز اجرا کند. فرزین پس از اجرای این قطعه بیان کرد که بعد از ایام محرم و صفر، قطعه ای منتشر خواهد شد که برای او تداعی کننده ی قطعه ی «روزهای تاریک» است.
در ادامه فرزاد فرزین از «حمیدرضا امینی» (مدیر اجرایی برنامه های او)، «کیوان ملک مطیعی» (کارگردان برنامه ها و کنسرت)، سالار پیزری(عکاس)، شهاب مومنی(میکاپ آرتیست) و رسول ترابی تهیه کننده ی کنسرت ها تشکری ویژه کرد.
تنها مهمان سانس اول این کنسرت، «عماد طغرایی» آهنگساز مطرح کشورمان بود که با خوانندگانی همچون محمد علیزاده، شهاب مظفری، زانیار خسروی و… سابقه همکاری داشته است؛ این‌ هنرمند توسط فرزاد فرزین معرفی شد و فرزین از وی خواست تا قطعه ای برای او نیز بسازد.
گفتنی است سانس اول کنسرت «پرواز» فرزاد فرزین، با اجرای قطعه ی «شش» به پایان رسید.
از نکات قابل توجه این کنسرت، پخش موزیک مویدئوی آثار، همزمان با اجرای آنها بود و برای برخی دیگر از آثار، کلیپی مرتبط با آن قطعه، با حضور فرزاد فرزین و اعضای گروهش پخش می شد.
مهران خلیلی(رهبر ارکستر)، مهرداد معافی(گیتار)، محمد شاکر(کیبورد)، احمد امین پور(پرکاشن)، جمال چلبیانی(ویولن)، هومن صلاحی(گیتار بیس)، بنیامین بیانی(ساکسیفون) و امین کاظمی آریا(درامز) اعضای بند شوک را تشکیل می دادند.