اخبار داغ :

کنسرت گروه لیان در تالار وحدت برگزار شد

کنسرت گروه لیان

موسیقی پارس_فاطمه فرج الله زاده: شامگاه یک شنبه و دوشنبه(۲۳و ۲۴) اردیبهشت ماه ۹۷، کنسرت گروه لیان به سرپرستی محسن شریفیان و به همت موسسه کامیاب بهاران و تهیه کنندگی علی حق‌شناس برگزار شد.
در این کنسرت همچون گذشته قطعاتی شاد و پرانرژی و موسیقی اصیل و شنیدنی جنوب کشور اجرا شد که با استقبالی پرشور از سوی مخاطبان همراه بود.

اوکلو فرامرزی، آکا صفوی، امین سلیمیان، مرتضی پالیزدان، حمید اکبری، حسين كاوه خو، حمزه مقدم، مرتی عزیززاده و… نوازنده‌های گروه لیان را در این کنسرت تشکیل می‌دادند.

علاوه بر حضور علی حق شناس و امیرمحمد متقیان، این کنسرت میزبان محمود دولت آبادی نویسنده محبوب و سرشناس ایرانی و همسرش بود و با توجه به محبوبیت شان، از ابتدای برنامه حضور آنها مورد توجه قرار گرفته بود‌ و محسن شریفیان نیز حضور وی را افتخاری برای خود و هوادارانش دانست.

از نکات جالب توجه این کنسرت می توان به اجرای رقص آیینی جنوب کشور توسط دولت آبادی اشاره داشت؛ در پایان کنسرت و درحالی که گروه لیان در میان تشویق مردم، قصد داشت صحنه را ترک کند، دولت آبادی با وجد و شور خاصی از جای برخاست و رقص آیینی را اجرا کرد که با تشویقی بی امان نیز روبه رو شد.