اخبار داغ :

کنسرواتوار جان کیج به مدیریت استاد نادر مشایخی از علاقه مندان موسیقی ثبت نام می کند

کنسرواتوار جان کیج

کنسرواتوار جان کیج به مدیریت استاد نادر مشایخی ثبت نام میکند.
علاقه مندان به تحصیل در رشته موسیقی میتوانند فرم ثبت نام را از داخل کانال تلگرام به ادرس @cageconservatory  دانلود کرده و یا به صورت حضوری فرم ثبت نام را دریافت و در ازمون ورودی شرکت نمایند.
حتی دوستانی که مبتدی هستند هم میتوانند در دوره ها شرکت نمایند.
كنسرواتوار جان كيج داراى ١٠ ترم ميباشد. ٤ترم عمومي و ٦ ترم تخصصى. دانشجويان در پايان دوره مدرك مورد تاييد وزارت علوم دريافت ميكنند و توانايى شركت در ازمون ورودى بهترين دانشگاه هاى دنيا را خواهند داشت.
يكى از دروسى كه در بين درس هاى موسيقى تدريس ميشود زبان مي باشد. دانشجويان از بين زبان هاي انگليسي، آلماني، فرانسوي بايد با توجه به اينده تحصيلي خود يك زبان را انتخاب كنند.
در مورد أهداف نوازندگى كنسرواتوار جان كيج ، اين طور نيست كه فقط به اموزش تكنيك ها و رپرتوار قبل از ١٩٠٠ ميلادي اكتفا كند. إز ترم ٥ تا ترم ١٠ تمركز شديدي به اتفاقات بعد إز ١٩٠٠ ميلادي تا به امروز خواهد داشت. در مورد اهنگسازي و رهبري هم همينطور خواهد بود. كنسرواتوار جان كيج در اهنگسازى برأي اولين بار در ايران به شكل بسيار علمي و تخصصي به مقوله الكترواكوستيك و اهنگسازي با كامپيوتر برأي خلق يك اثر اكوستيك خواهد پرداخت و همچين به هنر پرفورمنس. كنسرواتوار جان كيج برنامه بسيار ويژه اَي برأي ديكته موسيقي تنال، تنال ازاد و اتنال دارد. أين سيستم أموزشي توسط خود كنسرواتوار طراحي شده و نتايج بي نظیري را إز نظر اموزشي داشته است به طوري كه تمامي دانشجويان در پايان ترم توانايي نوشتن ديكته اتنال را خواهند داشت.
یکی از اتفاقات مهم و ویژه ی در نظر گرفته شده برای مردم کرج این است که کنسرواتوار جان کیج برای دانش پذیران عزیزی که در کرج اقامت دارند، این امکان را فراهم ساخته که آزمون ورودی را در همان کرج برگزار کند.
کنسرواتوار جان کیج در تهران میدان ولیعصر پایین تر از سفارت عراق بن بست صدف پلاک ۱۲ کنسرواتوار کیج واقع شده است. (شماره تماس:
۰۲۱_۸۶۰۳۶۶۹۵
۰۹۱۴۶۰۰۹۵۰۶)
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری اخبار مربوطه می توانند به کانال تلگرامی
@cageconservatory
و یا صفحه اینستاگرام
johncage_conservatory
مراجعه کنند.