اخبار داغ :

«گرامافیلم» به زودی روی آنتن شبکه آی فیلم می رود

گراما فیلم

موسیقی پارس: به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه «گرامافیلم» که پخش آن به زودی از شبکه آی فیلم شروع می شود به موسیقی فیلم ها و سریال های خاطره انگیزی می پردازد که برای مردم جذاب بوده است.

به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم، ناهید دل آگاه تهیه کننده مجموعه «گراما فیلم» یادآورشد: موسیقی فیلم و سریال‌های قدیمی برای مردم نوستالژیک هستند و موسیقی نقطه ای است که روی احساسات مردم دست می‌گذارد. بیشتر مخاطبان شبکه آی فیلم اهل خاطره بازی با آثار ماندگار هستند و به همین سبب، ایده برنامه از گفتگو و ترکیب سه ضلع اصلی یک موسیقی تیتراژ، یعنی آهنگساز، شاعر و خواننده شکل گرفت.

وی افزود: در ادامه به این نتیجه رسیدیم که اگر در این برنامه مستند، خالق آثار یعنی کارگردان یا تهیه کننده هم حضور داشته باشند به غنای برنامه افزوده می شود.

دل آگاه درباره روند تولید برنامه و دشواری های آن تصریح کرد: با توجه به اینکه خیلی از عزیزان موزیسین یا مشغول اجرای کنسرت های دور ایران و یا درگیر مشغولیت های خاص خودشان هستند، کار هماهنگی بسیار سخت و دشوار است.

تهیه کننده برنامه «گرامافیلم» با اشاره به مهمانان این برنامه گفت: علیرضا قربانی، فردین خلعتبری، مسعود آب پرور، حمید نعمت الله، سعید آتانی، گروه دنگ شو، آرمان موسی پور، محمدعلی بهمنی، علیرضا بدیع، سعید سلطانی و… از جمله مهمانان این برنامه هستند.

«گرامافیلم» که پیش تر قرار بود در روزهای آغازین سال ۹۷ هر شب نوروز از آی فیلم پخش شود، در آینده نزدیک به صورت هفتگی روی آنتن آی فیلم می رود.