اخبار داغ :

روزبه نعمت الهی: فعلاً با تهران قهر هستم!

موسیقی پارس – هاتف حسینی: روزبه نعمت الهی و اعضای گروه صبح پنجشنبه 24 دی ماه با حضور در ساحل خلیج فارس در حرکت جمعی سازمان مردم نهاد رسانه زیست محیطی هرمزگان به جمع آوری زباله های ساحل خلیج فارس پرداختند.

 

سپس نعمت الهی برای شرکت در سمینار ضایعات نخاعی هرمزگان به سالن محل سمینار رفت که با استقبال گرم مدیران آن مجموعه و 15 انجمن خیریه از شهرها و استان های مختلف روبرو شد و به درخواست حاضرین در سمین، قطعه ایران را برای حاضرین خواند.

 

این خواننده با سابقه پنجشنبه شب در فضای باز هتل هرمز بندرعباس، با حضور بیش از 1500 نفر از مخاطبانش کنسرت پر شوری را برگزار کرد. روزبه این کنسرت را همانند اکثر کنسرت‌هایش با قطعه «مست و دیوانه» آغاز کرد و در ادامه با اجرای قطعه «ایران» و «خلیج فارس» در کنار آبهای نیلگون خلیج تا ابد فارس، شور و هیجان خاصی سالن را فرا گرفت. او همچنین برای اولین بار قطعه «نفس نفس» را نیز برای مخاطبان اجرا کرد.

 

همچنین در این شب روزبه با ابراز رضایت چندباره در خصوص شور و حال هواداران گفت: من فعلاً با تهران قهر هستم و کنسرتی در تهران نخواهم داشت. البته با مردم تهران قهر نیستم، بلکه با مسئولان آن قهرم. او در پایان خبر از آغاز به کار اپلیکیشن «هماهنگ» داد و گفت این برنامه در جهت حمایت از حقوق هنرمندان و همچنین کارهای خیرخواهانه راه اندازی شده است.

 

 

در ادامه گزارش تصویری «اشکان آزادبخت» از این سفر را شاهید باشید:

 

 

منبع: اختصاصی سایت موسیقی پارس

    دیدگاه های شما

  1. Jam Terrace گفت:

    آقای نعمت اللهی خیلی کار خوبی کردند. همه ستاره ها و هنرپیشه ها باید به سراسر ایران برند و در کل ایران پخش بشن